کد خبر : 208335
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 12:19
-

اندر مصائب فوتسال بانوان؛

سرمربی ایذه: خیرین ۶میلیون ورودی ما را دادند/ پول غذا نداشتیم، برنج و ماکارونی بردیم/ نماینده مجلس فقط ۳میلیون کمک کرد!/ نسیه، مینی‌بوس کرایه کردیم

سرمربی ایذه: خیرین ۶میلیون ورودی ما را دادند/ پول غذا نداشتیم، برنج و ماکارونی بردیم/ نماینده مجلس فقط ۳میلیون کمک کرد!/ نسیه، مینی‌بوس کرایه کردیم

مربی تیم فوتسال بانوان آنزان نوین ایذه با اشاره به عدم حمایت این تیم از سوی مسئولان در مسیر صعود به لیگ یک کشور، گفت: برای حضور در مسابقات مثلا یک نفر برنج آورده بود و بازیکن دیگر با خودش ماکارونی آورده بود و با چنین شرایطی اعزام شدیم ولی کم نیاوردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زهره محمدی در خصوص صعود فوتسال بانوان آنزان نوین ایذه به لیگ یک کشور، اظهار کرد: از زمانی که قرار شد در این مسابقات شرکت کنیم، تنها ۷۲ ساعت زمان داشتیم تا اعلام آمادگی کنیم. هزینه ورودی مسابقات آن‌قدر زیاد بود که نمی‌دانستیم باید چکار کنیم اما از سویی به خاطر بازیکنان که در دوران کرونا در تمرینات شرکت می‌کردند، دوست داشتیم که هر طور شده در مسابقات شرکت کنیم.

 وی افزود: با مسئولان استانی نامه‌نگاری کردیم تا بتوانیم از عهده ورودی مسابقات برآییم. اما متأسفانه نتوانستند در خصوص پرداخت ۶میلیون تومان ورودی برای ما کاری کنند. من سپس از طریق خیرین ایذه و هزینه‌های شخصی توانستیم این مبلغ را تهیه کنیم.

مربی تیم فوتسال بانوان آنزان نوین ایذه گفت: مرحله اول مسابقات در مازندران بود که در بحث ایاب و ذهاب و خوراک بازیکنان به مشکل برخوردیم و بازیکنان مجبور شدند، خودشان اقدام به تهیه خوراک کنند. مثلا یک نفر برنج آورده بود و بازیکن دیگر با خودش ماکارونی آورده بود. با چنین شرایطی اعزام شدیم ولی کم نیاوردیم. خود بازیکنان و خانواده‌هایشان نیز واقعا به ما کمک کردند.

وی بیان کرد: زمای که خواستیم تیم را به مازندران ببریم به ما گفتند نامه‌نگاری برای خوابگاه انجام شده است، در صوتی که خوابگاه ما برای تیم آراد اهواز دیگر نماینده خوزستان گرفته شده بود و من در همان مازندران مبلغ ۶میلیون و ۳۰۰ هزارتومان برای خوابگاه پول دادم که با رایزنی آقای نصیری معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و از طریق نماینده ایذه در مجلس مبلغ ۳ میلیون تومان از هزینه پرداخت شده برای خوابگاه به حساب من واریز شد.

محمدی خاطرنشان‌کرد: بعد از بازگشت از مرحله اول، دو شب قبل از مرحله دوم نیز که اخیر برگزار شد، به ما اعلام کردند که میزبان مسابقات گیلان است. باز هم نامه‌نگاری کردیم اما هیچکس از مسئولان به ما کمک نکردند و یکسری از افراد با هزینه شخصی مجددا توانستند تیم را اعزام کنند. البته تا ثانیه آخر برای اعزام اشک من و سرمربی تیم را در آوردند زیرا نتوانستیم مینی‌بوس برای اعزام تیم پیدا کنیم؛ هیج مینی‌بوسی پیدا نمی‌شد که تیم را به صورت نسیه به گیلان ببرد و همه آن‌ها پول کرایه را به صورت کامل می‌خواستند. سر همین موضوع نیز به سرمربی تیم ما بی‌احترامی شد و با گریه اعزام شدیم و باز هم مثل مرحله اول تهیه خورد و خوراک با خود بازیکنان بود. حتی شبی که به گیلان رسیدیم، بازیکنان شام نخوردند.

وی گفت: بازیکنان ما با این شرایط و با کفش پاره مسابقه دادند و خود ناظران مسابقات که نوع بازی ما را می‌دیدند به ما می‌گفتند واقعا فوق‌العاده و با غیرت هستید. ما همه را با عملکردمان متعجب کردیم. امکانات‌مان صفر اما از نظر فنی ۲۰ بودیم. رییس هیات فوتبال خوزستان نیز هیچ کاری برای ما نکرد. اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هم قرار بود مبلغی را به ما کمک کند که البته گفتند، نامه‌نگاری مربوطه انجام شده است تا بتوانیم مابقی هزینه کرایه مینی‌بوس را بدهیم.

مربی تیم فوتسال بانوان آنزان نوین ایذه با بیان این‌که تیم ما نیاز به حمایت دارد، عنوان کرد: بازیکنان ما خیلی خوب و فوق‌العاده بودند و در مرحله اول بیشترین گل زده و کمترین گل خورده متعلق به تیم ما بود. در مرحله دوم نیز در هر ۳ بازی مقتدرانه به پیروزی رسیدیم و به لیگ یک صعود کردیم.

وی بیان کرد: چند سال پیش نیز با تیم دانیال ایذه را از لیگ دو استان به لیگ برتر کشور رساندیم اما به دلیل نبود اسپانسر تیم سقوط کرد. امیدوارم اکنون حمایت کنند زیرا تیم ما فوق‌العاده و حرفه‌ای است ولی در سطح محلات اداره می‌شود. وقتی به صورت بازیکنانم نگاه می‌کردم خیلی ناراحت می‌شدم. من واقعا مدیون خانواده بازیکنان هستم .

محمدی گفت: اگر کسی قصد حمایت دارد از همین الان شروع به کمک کند تا تیم به جایی برسد و اسم و اعتبار فوتسال شهر ایذه ارتقا پیدا کند. در این مسیر همچنین یکی دو نفر از اعضای شورای شهر ایذه که با هزینه شخصی خودشان به ما کمک کردند و بازیکنانی از جمله ایمان مبعلی و ایمان داوودی به ما کمک داشتند که از همگی تشکر می‌کنیم. از آقای فارسی مدیرعامل باشگاه و آقای احمدی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه نیز قدردانی می‌کنیم. خوشحالم که جواب آن همه زجر و بدبختی، قهرمانی بود و امیدوارم در بقیه مسیر بتوانیم موفق باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

خوب اگر اینقدر مشکلات دارید شرکت نکنید مجبور هستید مگر این همه مشکلات رو تحمل کنید براى چى ؟!!