کد خبر : 208404
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400 - 12:18
-

سارا شیربیگی از رفتن به کویت منصرف شد

سارا شیربیگی از رفتن به کویت منصرف شد

سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا و بانوی فوتسالیست کرمانشاهی به دلیل تاخیر در صدور ویزایش قید لژیونر شدن در کویت را زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی با اشاره به توافقش با باشگاه سلوی الصباح کویت برای پیوستن به این تیم، اظهار کرد: باتوجه به توافق نهایی صورت گرفته، از حدود ۴۰روز پیش درخواست صدور ویزا برای سفر به کویت را داشتم، اما هنوز ویزا صادر نشده است.

وی افزود: طی این مدت یکبار ویزا صادر شد، اما به دلیلی که هنوز بصورت قطعی نمی‌دانم چه بود،  ویزایم رد شد و دوباره درخواست ویزا برایم داده شده است.

دارنده شش عنوان خانم گلی فوتسال ایران اضافه کرد: در نهایت از آنجایی که لیگ برتر فوتسال بانوان کویت از حدود یک ماه پیش آغاز شده و دو ماه دیگر هم به پایان می رسد، به دلیل تاخیری که در صدور ویزایم اتفاق افتاد، از لژیونر شدن در کویت منصرف شدم.

وی با بیان اینکه فعلا بحث لژیونر شدنش منتفی شده، گفت: هرچند در حال حاضر پیشنهادات دیگری از تیم‌های خارجی دارم و لژیونر شدن برایم یک اولویت است، اما ترجیحا تا زمان قطعی شدن درباره آنها صحبتی نمی‌کنم.

این بانوی فوتسالیست کرمانشاهی ادامه داد: در شرایط فعلی برای حضور در لیگ برتر ایران که حدود یک هفته ای است شروع شده، برنامه دارم و می خواهم طی روزهای آینده به یکی از تیم های لیگ برتری ایران ملحق شوم.

وی که حدود پنج ماه پیش و برای درمان آسیب دیدگی قدیمی خود جراحی کرده بود، درخصوص شرایط این روزهایش هم گفت: شرایط خوبی دارم و آسیب دیدگی‌ام کاملا بهبود پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.