کد خبر : 208498
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 21:11
-

درخشانی در گفتگو با Fut5al :

اعلام پنالتی اشتباه ما را از سه امتیاز دور کرد/ فیلم گویاست که چه تیمی از اشتباهات داوری ضربه خورد/ مس سونگون بباز نبود

اعلام پنالتی اشتباه ما را از سه امتیاز دور کرد/ فیلم گویاست که چه تیمی از اشتباهات داوری ضربه خورد/ مس سونگون بباز نبود

محمد درخشانی گفت: متاسفانه داور بازی در صحنه برخورد توپ به کتف من اشتباه بزرگی را مرتکب شد و با عجله در تصمیم‌گیری خود در نهایت ما را از سه امتیاز بازی دور کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین درخشانی پس از تساوی مس سونگون مقابل نماینده الوند در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم در الوند به نمایش درآمد دو تیم فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما اشتباه عجیب داوری باعث شد تا در نهایت نتیجه که حق ما بود رقم نخورد. همواره به تصمیمات داوران احترام گذاشته و می‌گذارم اما این اشتباه امروز در نتیجه تاثیرگذار شد.

او با اشاره به صحنه پنالتی که داور معتقد به برخورد توپ به دستش بود، گفت: خوشبختانه این صحنه آنقدر واضح هست که نیاز به توضیح خاصی نباشد اما هنوز در تعجب هستم که چطور برخورد توپ به کتف بسته من را در آن زاویه خوب داور اینگونه خطای پنالتی تشخیص می‌دهد و بلافاصله در همان نیمه در آخرین دقایق که پای مرا به وضوح در شش قدم حریف می‌زنند و مانع از قطع توپم روی تیر دو دروازه می‌شوند را نمی‌بیند.

او افزود: متاسفانه امروز اشتباهات داوری به ضرر مس سونگون تمام شد و امیدوارم ما در مسیر کسب پنجمین قهرمانی پیاپی خود افسوس امتیازاتی که با این اشتباهات از ما گرفته شد را نخوریم.

محمد حسین درخشانی در پاسخ به اظهارات کادر فنی حریف الوندی که معتقد به آسیب دیدن از داوری در این بازی شده، متذکر شد: قصد بی‌ادبی یا پاسخگویی ندارم اما امروز همه دیدند که چه تیمی از داوری ضرر کرد و انشاالله الوندی‌ها یکبار دیگر به دقت فیلم بازی را ببینند چون فیلم کاملا گویاست.

بازیکن مس در خاتمه به جای خالی کاپیتان فرهاد فخیم اشاره کرد و گفت: قطعاً نبود حاج فرهاد در تیم مس اثر خودش را دارد اما بازیکنان با غیرت ما امروز اگرچه به حقشان در نتیجه پایانی نرسیدند اما در خانه حریف و مقابل این تیم پرمهره بباز هم نبودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.