کد خبر : 208740
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 10:51
-

جنگ بزرگان در پورشریفی

جنگ بزرگان در پورشریفی

در حساس‌ترین بازی این هفته مس سونگون و گیتی پسند اصفهان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته روز جمعه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ آبان ماه) هفته جاری با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. ۳ بازی روز پنجشنبه و ۴ مسابقه هم جمعه انجام خواهد شد.

در حساس‌ترین بازی این هفته مس سونگون و گیتی پسند اصفهان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته روز جمعه به مصاف هم می‌روند. بازی‌های این ۲ تیم همواره از جذابیت‌های بسیار خاصی برخوردار بوده است. حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ۲ سال پیش به عنوان مربی در گیتی پسند اصفهان فعالیت داشت و این بار باید رو به روی تیم سابق خود قرار بگیرد. از طرفی محمد کشاورز سرمربی جوان گیتی پسند که این فصل عملکرد فوق العاده‌ای داشته است، می‌خواهد برابر مس سونگون هم موفق بوده و هم چنان صدر جدول را در اختیار نگه دارد.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد روز جمعه رو در روی هم قرار خواهند گرفت و ساوجی‌ها که پیش از این با ۷ پیروزی مقتدرانه در صدر جدول قرار داشت، بالاخره هفته گذشته برابر مقاومت البرز تن به شکست داد و بعد از مدت‌ها جای خود را در صدر جدول به گیتی پسند اصفهان داد.

قبل از شروع هفته نهم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و سن ایچ ساوه، مس سونگون و مقاومت البرز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جای دارند.

برنامه کامل مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۰ آبان:

چیپس کامل مشهد – مقاومت البرز/ سالن کارگران قاسم آباد مشهد

ملی حفاری اهواز – راگای تهران/ سالن امام رضا (ع)

زندی بتن کلاردشت – فولاد زرند ایرانیان/ سالن بعثت مازندران

جمعه ۲۱ آبان:

مس سونگون – گیتی پسند اصفهان/ سالن شهید پورشریفی تبریز

سن ایچ ساوه – فرش آرای مشهد/ سالن فجر ساوه

شهروند ساری – کراپ الوند قزوین/ سالن بهروش ساری

مجتمع فردوس قم – سپاهان اصفهان/ سالن شهید حیدریان قم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.