کد خبر : 208754
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 11:44
-

خوراکچی: پیشنهادی برای حضورم در تیم‌ملی فوتسال نشده است/ با پیشنهاد حضور مربی خارجی موافقت نشد/ نظر کمیته فوتسال برای ادامه همکاری با ناظم‌الشریعه مثبت است

خوراکچی: پیشنهادی برای حضورم در تیم‌ملی فوتسال نشده است/ با پیشنهاد حضور مربی خارجی موافقت نشد/ نظر کمیته فوتسال برای ادامه همکاری با ناظم‌الشریعه مثبت است

خوراکچی به حضورش در کادرفنی تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در خصوص حضورش در جلسه روز گذشته اعضای کمیته فوتسال با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: آقای کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال چند روز پیش با بنده تماس گرفت و خواست که در این جلسه حاضر شوم. ابتدا آقای ناظم الشریعه با اعضای کمیته فوتسال جلسه داشت و سپس من و آقای حسین شمس به این جلسه اضافه شدیم.

وی افزود: این جلسه کاملاً صمیمانه بود و در آن صادقانه درباره مسائل تیم ملی فوتسال صحبت شد. من هم واقعیت‌های تیم ملی را گفتم. ناظم الشریعه با این تیم نمره قبولی گرفته است و قهرمان آسیا و سوم جام جهانی (در سال ۲۰۱۶) شده است که البته در این موفقیت نقش بازیکنان نیز بسیار پررنگ بوده است. تیم ملی در جام جهانی لیتوانی موفق نبود و اشکالاتی وجود داشت اما این مشکلات به اتفاقات قبل از جام جهانی بر می‌گردد.

پیشکسوت فوتسال ایران تاکید کرد: لیگ سال گذشته به صورت پلی آف برگزار شد و عملاً بازیکنان ۸ تیم نزدیک به ۸ ماه بازی نکردند و تنها ۶ تیم درگیر مسابقات بودند. ضمن اینکه فدراسیون قبلی، تیم ملی فوتسال را رها کرد و تنها فدراسیون جدید با آقای عزیزی خادم بود که چند ماه مانده به جام جهانی، به این تیم توجه کرد.

خوراکچی در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های دستیاری در تیم ملی فوتسال و همکاری با ناظم الشریعه است، تصریح کرد: پیشنهادی نه از طرف فدراسیون و نه از طرف آقای ناظم الشریعه به بنده نشده است. شاید این موضوع در تفکرات خودشان باشد ولی هنوز به من چیزی اعلام نشده ا ست.

وی همچنین جمع‌بندی کلی اعضای کمیته فوتسال برای ادامه همکاری با ناظم الشریعه را مثبت دانست و در خصوص تعیین رئیس کمیته فوتسال هم گفت: به عنوان یکی از اعضای خانواده فوتسال از آقای کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال درخواست کردم رئیس کمیته فوتسال را مشخص کند. ایشان هم اعلام کرد این موضوع در دست اقدام است و به زودی رئیس کمیته فوتسال مشخص خواهد شد.

پیشکسوت فوتسال ایران در پایان درباره طرح حضور دستیار خارجی در تیم ملی فوتسال هم گفت: این طرح از طرف یکی از اعضا مطرح شد اما بنده با آن مخالفت کردم. دلیلم این بود که مربی خارجی بازیکن ایرانی را درک نمی‌کند و تمام ناکامی‌های ما با مربی خارجی بوده است! به هر حال با پیشنهاد حضور مربی خارجی در تیم ملی موافقت نشد ولی قرار است کادر فنی تیم ملی با مربیان دیگر تقویت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

کدوم کمیته فوتسال ؟ کمیته ای که نه رئیس اش بوده و نه معاونش چی جوری نظر دادن؟

ناشناس سه شنبه , ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

بیچاره آقای سقوط به عنوان کمک مربی هم کسی نمی خوادش