کد خبر : 208794
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 21:23
-

داستان عجیب نیمکت تیم ملی

همه استعفاء دادند به جز سرمربی!

همه استعفاء دادند به جز سرمربی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کادرفنی تیم ملی فوتسال به جز سرمربی این تیم استعفا داده‌اند و از این رو کادرفنی دچار تغییرات بسیار گسترده‌ای خواهد شد. قرار است از سوی «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس فدراسیون فوتبال طی امروز یا فردا در مورد نیمکت تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری شود. در جلسه «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کادرفنی تیم ملی فوتسال به جز سرمربی این تیم استعفا داده‌اند و از این رو کادرفنی دچار تغییرات بسیار گسترده‌ای خواهد شد.

قرار است از سوی «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس فدراسیون فوتبال طی امروز یا فردا در مورد نیمکت تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری شود. در جلسه «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی با «حسن‌ کامرانی‌فر» دبیر کل فدراسیون و دیگر مسوولان بر ماندن ناظم‌الشریعه نظرات مثبتی ارائه شده اما این عزیزی خادم است که تصمیم نهایی را در این خصوص می‌گیرد. 

پیش از این خبر استعفای «محمد هاشم‌زاده» و «محمدرضا حیدریان» انتشار یافته بود که البته حیدریان تا کنون نامه‌ای در این خصوص به فدراسیون فوتبال نداده است. هاشم‌زاده و «میشل پطروس» مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در حال حاضر نامه‌های استعفای خود را تحویل فدراسیون داده‌اند اما هنوز جدایی آن‌ها رسمی نشده است. 

حیدریان نیز دیگر قصد حضور در تیم ملی را ندارد اما او قصد نامه‌نگاری در این خصوص را ندارد. 

«جلیل دوران» مربی بدنساز تیم ملی فوتسال نیز در حال حاضر در شیراز حضور دارد و قصد ندارد برای استعفای خود تا تهران سفر کند اما به نظر می  رسد کار او با تیم ملی به پایان رسیده است.

با استعفای دسته‌جمعی کادرفنی تیم‌ ملی فوتسال، اگر ناظم‌الشریعه در سمت خود ابقا شود، کار سختی برای انتخاب کادر جدید خواهد داشت.

منبع :ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

ناظم الچسبیده کجا بره نه سابقه فوتسالى داره نه توى فوتسال کسى قبولش داره تصادفى اومد توى فوتسال حالا ول من نیست اومدن ناظم الچسبیده به فوتسال آدم رو یاد سربال مرد هزار چهره میندازه بهتره بندازنش بیرون تا دیر نشده!!

نادر چهارشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

ناظم الشریعه میخواد بمونه بقیه ماموریتش که نابودى کامل فوتسال ایران هست رو انجام بده واقعا خاک بر سر فدراسیون فوتبال که رییس کمیته فوتسال نداره دنبال نگه داشتن این مربى نابودگر هست کسى هم پاسخگو نیست!!!