کد خبر : 208774
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 13:29
-

جنگی: تلاش می‌کنیم چیپس کامل در لیگ‌برتر به ثبات برسد

جنگی: تلاش می‌کنیم چیپس کامل در لیگ‌برتر به ثبات برسد

سرمربی تیم چیپس کامل گفت: رابطه خیلی خوبی با مجید مرتضایی و فرش‌آرا داریم و می‌خواهیم همانند مکتب فرش‌آرا در لیگ برتر جلو برویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن جنگی در خصوص روند چیپس کامل مشهد پس از دو پیروزی متوالی خارج از خانه در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: سال نخست حضورمان در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و کار سخت است. ۳ روز به آغاز مسابقات، امتیاز لیگ برتری گرفتیم و دیرتر از همه تیم‌ها آغاز کردیم.  ساختار باشگاه در حد تیم لیگ یکی بود و اصلا قرار بود در لیگ یک بازی کنیم.

وی افزود: از وقفه ابتداء لیگ برتر به خاطر مسابقات جام جهانی استفاده کردیم، اما پس از آن تعطیلات هم نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. تیم کاملا بومی است و از ۷ ،۸ بازیکن امید و جوان استفاده می‌کنیم. استفاده از جوانان نیز تاوان دارد و باید صبور باشیم. خوشبختانه تلاش و صبر ما تا امروز نتیجه داده و ۲ برد شیرین مقابل نماینده قم و سپاهان کسب کردیم.

سرمربی چیپس کامل خاطرنشان کرد: این دو برد حاصل تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه بود. در تلاشیم تا این روند را ادامه دهیم. هنوز مسیر طولانی در لیگ برتر در پیش داریم. چیپس کامل تیم نوپایی است و فقط ۵ بازیکن تیم ما در لیگ برتر بازی کرده‌اند. در بازی با سپاهان ۳ بازیکن جوان ما گلزنی کردند. تمام تلاش ما این است که تیم در لیگ برتر به ثبات برسد و تفکر لیگ برتری داشته باشد.

جنگی عنوان کرد: در نیم‌فصل مجددا بازیکن بومی و مشهدی جذب خواهیم‌کرد. هدف باشگاه جوان‌گرایی است. دست به دست هم داده‌ایم تا تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. مربی کار بلدی همانند منصور مولایی و بازیکنان با انگیزه‌ای در تیم داریم که نیاز به حمایت دارند. بدون استرس و هجمه شرایط تیم بهتر خواهدشد. مقابل زندی‌بتن کلاردشت عملکرد خوبی داشتیم، اما کم‌تجربگی و استرس بازیکنان تاثیرگذار بود.

وی گفت: به تیم‌هایی مانند مس، سن‌ایچ، گیتی پسند و مقاومت نگاه نمی‌کنیم، اما در حد تیم‌هایی مانند سپاهان، نماینده قم و فولاد زرند عملکرد خوبی داشته‌ایم. خوشبختانه هیات فوتبال خراسان رضوی هم حمایت خوبی از تیم ما دارد. مجید مرتضایی، سرمربی فرش‌آرا نیز از ما حمایت می‌کند و پس از هر بازی تماس گرفته‌است. می‌خواهیم همانند مکتب فرش‌آرا جلو برویم و امید داریم چیپس کامل هم سالیان سال در لیگ برتر حضور یابد.

سرمربی چیپس کامل در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل مقاوت البرز تصریح کرد: مقاومت تیم پرقدرت سن‌ایچ را شکست داده و تیم خوبی دارد. این تیم هم به صدرجدول نیم نگاهی دارد و برای برد به مشهد می‌آید. خداراشکر بازیکنان ما نیز انگیزه دارند و می‌خواهیم از این بازی دست پر بیرون بیاییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.