کد خبر : 208717
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 9:03
-

حسن زاده: شکست سن ایچ فنی نبود

حسن زاده: شکست سن ایچ فنی نبود

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت:تیم ما در بازی با مقاومت تمرکز لازم را نداشت و شکست ما فنی نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه پس از پذیرش اولین شکست تیمش در این فصل از لیگ برتر فوتسال گفت: ما یک شروع بد در دیدار با مقاومت داشتیم که نشات گرفته از  تاخیر و حواشی در شروع بازی بود .این اتفاق به ضرر ما شد و بازیکنان سرد شدند تا در همان ابتدای بازی با دو گل عقب بیفتیم.

وی افزود: احساس می کنم تیم ما شرایط ایده آل و تمرکز لازم را نداشت و چوبش را خوردیم.اگر از لحاظ تمرکز شرایط بهتری داشتیم بازی را واگذار نمی کردیم.

سرمربی سن ایچ ادامه داد: به تیم خوب مقاومت که بازیکنان جوان خوبی دارد تبریک می گویم.مقاومت به خاطر جذب بازیکنان سرباز بازیکن زیادی دارد و کیفیت تیم آنها بالا رفته است.

حسن زاده با بیان اینکه تیمش در این دیدار عصبی بازی کرد اذعان داشت:خیلی از مسائل بازی فنی نبود و عوامل روحی و روانی و ذهنی نیز دخیل بود و به این دلیل بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم با آرامش بازی را دنبال کنیم.ضمن اینکه در شلوغی بازی چند سوت هم به ضرر ما زده شد.

سرمربی سن ایچ در پایان گفت: ما کاری به حواشی نداریم گرچه برخی تیم ها از حواشی منتفع می شوند اما ما دنبال حاشیه نیستیم.ما شرایط فنی لازم را داریم و نیازی نیست با حواشی نتیجه بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.