کد خبر : 208821
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 9:42
-

ابطحی:مدیران نصرفردیس تجربه ندارند

ابطحی:مدیران نصرفردیس تجربه ندارند

مدیرفنی سابق تیم بانوان نصرفردیس البرز گفت : در فوتسال بانوان بازیکنان قدیمی همچنان بازی می‌کنند و شاهد نسل جدیدی نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی مدیرفنی سابق تیم بانوان نصرفردیس البرز اظهار داشت : در نقل و انتقالات و به مدت دو هفته به مجموعه نصرفردیس مشورت دادم اما به دلایل شخصی تصمیم به قطع همکاری کردم.

وی افزود : نصرفردیس در اولین گام وارد لیگ یک شد و امسال به عنوان نماینده استان البرز در لیگ برتر حضور دارد، قطعا باید مدیران چنین باشگاه هایی مورد حمایت قرار گیرند.

ابطحی در ادامه گفت : مدیران نصر فردیس برای حضور در چنین سطحی از تجربه کافی برخوردار نیستند و در اولین سال حضور در لیگ برتر کار راحتی ندارند.

ابطحی در پاسخ به این سوال که آیا در مجموعه نصرفردیس بازیکن سالاری وجود دارد، اظهار داشت : مدت زمان کوتاهی در این مجموعه بودم و چیزی ندیدم اما قطعا در هر مجموعه ای که مدیریت و کادرفنی نتوانند بازیکنان را مدیریت کنند چنین اتفاقی رقم می‌خورد.

مدیرفنی سابق تیم بانوان نصرفردیس البرز در پایان گفت : از فوتسال بانوان شناخت کامل دارم و متاسفانه طی سال های گذشته بازیکنان جدید زیادی وارد این عرصه نشدند که نشان می‌دهد در رده های سنی پایه تمرکز زیادی وجود ندارد، امیدوارم هرچه سریع تر فکری به حال این موضوع شود چون فوتسال بانوان آینده خوبی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.