کد خبر : 208845
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 11:48
-

عسکری در گفتگو با Fut5al :

بازی مس و گیتی‌پسند یک دیدار فینال گونه است/ متکی به یک بازیکن نیستیم و برای برد می‌رویم/ عدالت حضور تماشاگر را برقرار کنید

بازی مس و گیتی‌پسند یک دیدار فینال گونه است/ متکی به یک بازیکن نیستیم و برای برد می‌رویم/ عدالت حضور تماشاگر را برقرار کنید

گلزن مس سونگون گفت: بازی ما و گیتی‌پسند یک الکلاسیکوی وطنی است که بخاطر صدرنشینی حکم یک دیدار فینال گونه را برای هر دو تیم پیدا می‌کند.

علیرضا عسکری در آستانه رویارویی تیمش با گیتی پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: این بازی شبیه به بازی دربی و به قول شما رسانه‌ای‌ها الکلاسیکوی فوتسال ایران است که همیشه بازی‌ها دو تیم در آن سخت و جذاب بوده و تماشاگر از آن لذت برده و امیدوارم در روز جمعه هر تیمی شایسته است، برنده بازی باشد.

او افزود: به هر حال ما برای صدرنشینی احتیاج به سه امتیاز داریم و گیتی‌پسند هم نمی خواهد جایگاهش را از دست بدهد، به همین خاطر این بازی یک دیدار فینال گونه است و تکلیف صدر را تا حدود زیادی مشخص می‌کند. قطعا بازی‌های بزرگ همیشه درگیرانه و داخل زمین پربرخورد بوده اما همه این چیزها فقط در زمان بازی است و چیزی از رفاقت بازیکنان دو تیم کم نمی‌کند. بیرون زمین همه رفیق هستیم و انشاالله داوران بتوانند خوب کنترل کنند و مشکلی پیش نیاید.

گلزن مس به غیبت کاپیتان فرهاد فخیم اشاره کرده و گفت: فرهاد بازیکن بسیار بزرگی است و تاثیرش را همه در گل‌های تیم می‌بینم. قطعا نبود او به ما صدمه می‌زند خصوصا که فرهاد بازیکن بازی‌های بزرگ است و انشاالله بتوانیم با تلاش چند برابر کاری کنیم که خلا فرهاد احساس نشود. البته که فرهاد فخیم وقتی در زمین نیست هم از بیرون به ما انرژی می‌دهد و انشاالله با تدابیر کادرفنی سه امتیاز را بدست بیاوریم و دلش را شاد کنیم.

عسکری ادامه داد: البته که ما این هفته جدای از فرهاد، حمید احمدی را هم به دلیل کارتی که داور در بازی قبل داد در اختیار نداریم اما نگران نیستیم چون تیم ما بارها نشان داده که متکی به نفر نبوده و معنای واقعی کلمه یک تیم است. ما بدون حمید و فرهاد هم برای سه امتیاز می‌جنگیم و خوشحالیم که در این بازی قاسم عروجی و بازیکن برزیلی‌مان به ترکیب مس اضافه خواهند شد.

او با تمجید از عروجی متذکر شد: قاسم بعد از دو سال برمی‌گردد و البته شانسش اولین بازی باید جلوی گیتی‌پسند بازی کند. بازیکن خوب و بزرگی است و با آمادگی خوب، بودنش کمک بزرگی به ما می‌کند تا انشاالله بتوانیم کنار هم سه امتیاز را بگیریم. ضمن اینکه خود من هم این هفته برخلاف بازی قبل با کراپ که بخاطر سرماخوردگی فقط یک جلسه تمرین کردم و با سرم و آمپول رسیدم، این هفته خوب تمرین کرده‌ام و سرحال هستم تا در صورت صلاحدید کادرفنی در خدمت تیم باشم.

این بازیکن مس در خصوص میزان آمادگی بازیکن برزیلی جدید مس نیز چنین اظهارنظر کرد: واقعیت اینکه نمی‌توان در مورد او نظر صریحی داد چون بسیار خوب در تمرینات ظاهر شده اما شرایط مسابقه چیز دیگری است و به همین خاطر هندوانه در بسته است. احساس می‌کنم این بازیکن برزیلی مس، بازیکنی با شعور بالاست و انشاالله دست ما را در بازی می‌گیرد. قبل از این دیدار واقعا دست آقای بیغم خالی بود و خدا را شکر با وجود نفرات بیشتر، ایشان می‌تواند فکرش را فقط معطوف به بازی کند.

عسگری خواستار حضور تماشاگران مس پس از مصوبه فدراسیون پزشکی ورزشی شد و گفت: قطعا باشگاه ما از هیچ کمکی فروگذار نیست تا انشاالله بتوانیم پس از دو سال مقابل تماشاگران خودمان بازی کنیم و امیدوارم مسئولان مربوطه چه در فدراسیون و چه در استان نیز تلاش کنند که این اتفاق رخ داده و عدالت استفاده از تماشاگر برای این بازی که قطعا در دور برگشت هم با حضور تماشاگر حریف همراه خواهد بود، برقرار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.