کد خبر : 208827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 9:56
-

حسن‌زاده در گفتگو با Fut5al :

به برنده بازی مس و گیتی‌پسند جام نمی‌دهند/ پیش‌بینی نمی‌کنم اما بازی جذاب می‌شود/ جای فخیم خالی است

به برنده بازی مس و گیتی‌پسند جام نمی‌دهند/ پیش‌بینی نمی‌کنم اما بازی جذاب می‌شود/ جای فخیم خالی است

کاپیتان گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی ما و مس با توجه به فاصله زیاد تا پایان لیگ، تعیین‌کننده قهرمان لیگ نیست و از این لحاظ من این بازی را حساس نمی‌بینم.

اصغر حسن‌زاده در آستانه دیدار تیمش با مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: به هر حال تقابل های دو تیم در ادوار لیگ همواره جذاب بوده و این بازی هم بخاطر شرایط دو تیم در جدول یک بازی مهم است ولیکن تا پایان لیگ‌برتر و مشخص شدن قهرمان هنوز خیلی زمان باقی مانده و به همین خاطر این بازی یک بازی تعیین‌کننده نیست.

او در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی نیز افزود: امسال لیگ نشان داده که بازی‌ها کلا قابل پیش‌بینی نیستند و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. من هم بازی را پیش‌بینی نمی‌کنم اما به نظرم بازی جذابی می شود چون بازیکنانی در هر دو تیم حضور دارند که به جذابیت بازی کمک می‌کنند.

کاپیتان گیتی‌پسند با اشاره به نبود فرهاد فخیم نسبت به دیدارهای گذشته دو تیم متذکر شد: قطعا فرهاد فخیم بازیکن خوب و تاثیرگذار چند سال اخیر بوده که بازیکنان خود این تیم هم به آن اذعان دارند و جایش در این بازی خالی است. منکر تعیین‌کنندگی فخیم و تاثیرگذاری نبودش نمی‌توان شد اما تیم مس نشان داده که تیم خوبی است و این را در بازی‌هایش بدون این بازیکن نشان داده است. همانطور که شرایط تیم ما هم بسیار خوب است و در این چند هفته، رفته رفته به شرایط خوبی رسیده است. گیتی‌پسند برای این بازی آماده است.

حسن زاده در خاتمه با اشاره به برطرف شدن مشکل حضور تماشاگران برای تماشای بازی‌های لیگ‌برتر اشاره کرد و گفت: قطعا حضور تماشاگران خوب است و باید با شرایط خوب و رعایت پروتکل‌ها بیایند که کسی در این بین آسیب نبیند. به هر حال کرونا هنوز تمام نشده و اگر شرایط صحیح برای ورود تماشاگر در نظر گرفته نشود، می‌تواند صدماتی را به دنبال داشته باشد اما در مجموع اتفاق بسیار خوبی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.