کد خبر : 208880
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 17:49
-

روز اول هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال؛

خروج حفاری از چاه بحران/ ششمین امتیاز فولادزرند در ۲۴ساعت!/ چیپس به مقاومت باج نداد+ جدول

خروج حفاری از چاه بحران/ ششمین امتیاز فولادزرند در ۲۴ساعت!/ چیپس به مقاومت باج نداد+ جدول

نتایج سه دیدار روز اول هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال ایران مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در اولین روز از نهمین هفته رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال کشور که در سه شهر کلاردشت، مشهد و اهواز برگزار شد، نتایج جالب توجهی رقم خورد.

در مشهد تیم فوتسال چیپس کامل که طی دو هفته گذشته کاملا سیمای متفاوتی را با دو پیروزی پیاپی خارج از خانه به خود گرفته، در نیمه اول تقابل با تیم قدرتمند مقاومت‌ البرز موفق به ثمر رساندن ۴گل مقابل کرجی‌ها شد تا دو گل شاگردان فرهاد کشاورز مانع از شکست این تیم در نیمه اول نشود.
تجربه مقاومتی ها باعث شد تا این بازی تا نتیجه تساوی ۴ بر ۴ هم پیش برود اما چیپس به گل پنجم خود رسید و نهایتاً نتوانست از این گل پیروزی بخش خود نیز محافظت کند تا با نتیجه تساوی پنج بر پنج به حریف مدعی خود در بالای جدول باجی ندهد.

در کلاردشت دو تیم زندی‌بتن و فولادزرند ایرانیان به عنوان دو تازه‌ وارد به لیگ‌برتر فوتسال ایران، در برابر هم صف‌آرایی کردند که تساوی دو بر دو در نیمه اول حکایت از قدرت برابر دو تیم در این نیمه داشت.
شاگردان رضا کردی در نیمه دوم موفق شدن گل سوم و پیروزی بخش خود را به ثمر رسانده و با تمام وجود از این گل محافظت کنند تا در عرض ۲۴ ساعت پس از اعلام رای بازی با حفاری ششمین امتیاز را نیز به نام خود منظور کنند.

در اهواز ملی حفاری با کادرفنی جدید خود برابر راگا بازی متفاوتی نسبت به گذشته را به نمایش گذاشت و با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شد. ملی حفاری در نیمه دوم موفق شد یک گل دیگر بر اندوخته خود اضافه کند و در حالی که در واپسین ثانیه های نیمه مربیان تیم راگا صاحب موقعیت برای گلزنی بود بازی با همین نتیجه دو بر صفر به سود ملی حفاری به پایان رسید تا این تیم رسماً از بحران خارج شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.