کد خبر : 209023
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 22:36
-

جابری: بازیکن خارجی مس سونگون مشکلی برای بازی ندارد

جابری: بازیکن خارجی مس سونگون مشکلی برای بازی ندارد

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: بحث حضور بازیکنان خارجی در هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال و هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب رسیده و منتظر ابلاغش هستیم. بازیکن مس سونگون هم مشکلی برای بازی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری، رئیس سازمان لیگ فوتسال کشورمان در خصوص دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اظهار داشت: دیدار دو تیم مس سونگون و گیتی پسند بازی خوبی بود که خوشبختانه بدون هیچ تنش و حاشیه‌ای به پایان رسید. به مدیران، سرپرستان و سرمربیان دو تیم هم به خاطر همکاری که با مجموعه سازمان لیگ فوتسال داشتند، دست مریزاد می‌گویم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال هم تمام تلاشش را به کار بست تا این بازی به نحو احسن انجام شود. خدا را شکر که روسفید شدیم و بازی به خوبی به اتمام رسید.

جابری در رابطه با صادر نشدن مجوز بازی راموس، بازیکن جدید و برزیلی مس سونگون گفت: بحث حضور بازیکنان خارجی در هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال و هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب رسیده و منتظر ابلاغش هستیم. قطعاً در همان روز ابلاغ توسط فدراسیون، این موضوع را به باشگاه‌ها ابلاغ می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: مس سونگون کارهای بازیکنان خارجی‌اش را انجام داده و وی هیچ مشکلی برای بازی ندارد. به‌محض صدور ابلاغ، مجوز بازی این بازیکن هم صادر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.