کد خبر : 208926
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 9:41
-

نگاه عادلانه به نمایندگان خراسان؛

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر، میهمان ویژه دیدار چیپس کامل (عکس)

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر، میهمان ویژه دیدار چیپس کامل (عکس)

سید حسین علوی مقدم به عنوان میهمان ویژه به تماشای دیدار چیپس کامل مشهد و مقاومت البرز نشست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که نمایندگان ورزش خراسان غالبا در ادوار گذشته از حمایت داوطلبانه مادی و حتی معنوی مدیران شهری محروم بوده‌اند، حضور چهره نام آشنای فوتبال خراسان و بازیکن اسبق تیم‌های ابومسلم و پیام و … تحولاتی را در این زمینه استارت زده است.

سید حسین علوی مقدم رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای جدید شهر مشهد با برنامه‌ریزی ویژه برای شکوفایی استعدادهای ورزشی خراسان با تکیه بر ورزش حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار در مشهد، راهی را در پیش گرفته که حالا می‌خواهد خروجی آن را به باشگاه‌های لیگ‌برتری استان خراسان رضوی متصل کند.

او به همین منظور پس از تماشای دیدار هفته قبل فرش‌آرا، روز گذشته میهمان ویژه دیدار تیم‌های چیپس کامل مشهد و مقاومت البرز بود تا ضمن برقراری عدالت میان دو نماینده فوتسال استان خراسان برقرار کند، ظرفیت‌های یاشگاه چیپس دیگر نماینده خراسان که اتفاقا ریشه در ورزش حاشیه شهر مشهد دارد را در بالاترین سطح فوتسال کشور مورد ارزیابی قرار دهد.

سید حسین علوی مقدم که به دلیل سبقه دوران بازیگری به خوبی شرایط فوتبال و فوتسال را می‌شناسد، در پایان این بازی از عملکرد و تمرکز چیپس بر بازیکنان بومی خراسان تمجید کرد و در پایان نیز دقایقی در جمع بازیکنان حاضر شد و برای آنها صحبت کرد. او همچنین حمایت مالک خصوصی باشگاه چیپس کامل از حوزه ورزش بانوان و تیمداری در بخش فوتسال بانوان را نیز ستود و از برنامه‌های حمایتی شورای شهر در این راستا، در غالب طرح‌های جدید کمیسیون ورزش و جوانان شورا خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.