کد خبر : 209001
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 18:07
-

روز پایانی هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال؛

کامبک مس سونگون در الکلاسیکوی وطنی/ فرش‌آرا و روز سفید و سیاه در ساوه/ بازار داغ کامبک در ساوه و قم+ جدول

کامبک مس سونگون در الکلاسیکوی وطنی/ فرش‌آرا و روز سفید و سیاه در ساوه/ بازار داغ کامبک در ساوه و قم+ جدول

روز پایانی هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال ایران با نتایج جالب توجهی در چهار شهر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز دوم و پایانی نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عصر امروز چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد.

در ساوه تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد با ارائه یک چهره برتر و شروعی طوفانی موفق به ثمر رساندن ۳ گل پیاپی در برابر دیدگان سرمربی متعجب ساوجی‌ها شد. شاگردان مجید مرتضایی که هفته گذشته در گلزنی فروغ لازم را نداشتند در این بازی بسیار درخشان ظاهر شده و توانستند علیرغم دریافت یک گل از سن‌ایچ سه بر یک پیروز به رختکن بروند.

تیم فرش آرا در نیمه دوم با نمایشی متفاوت و رو به افول کار را آغاز کرد تا سن‌ایچ آهسته آهسته گل‌های خورده خود را جبران کرده و در نهایت در کمال ناباوری بازی را برگردانده و پیروز از این زمین خارج شود تا در روزه تساوی مدعیان در الکلاسیکو وطنی صدرنشینی خود را تثبیت کند.

در الکلاسیکو فوتسال ایران در سالن پورشریفی تبریز که به دلیل عدم اجرای مصوبه اخیر ستاد کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شد، مس سونگون میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود. شاگردان حمید بی‌غم بازی را بهتر از حریف اصفهانی خود آغاز کردند اما گیتی‌پسند رفته رفته خود را در زمین پیدا کرد و توانست بازی را به تعادل بکشند. مس سونگون در این بازی گل اول را توسط علیرضا عسگری با ضربه جالب پشت‌سر به ثمر رساند اما اصفهانی‌ها این گل را با گل کردن تکرار ضربه پنالتی دوم توسط حسن‌زاده پاسخ دادند تا بازی با تساوی یک بر یک به نیمه برود.
در نیمه دوم این بازی گیتی‌پسند اصفهان بود که به گل های دوم و سوم خود رسید تا مس از این پس یکپارچه حمله بر روی دروازه رقیب سنتی خود شود. حمید بی غم در روزی که عروجی هنوز آمادگی لازم را نداشت و همچنین از بازیکن برزیلی خود نیز استفاده نکرد، در غیاب حمید احمدی انگار چیزی را کم داشت اما با تکیه بر بازی ۵ نفره موفق به کامبک شده و بازی را به تساوی سه بر سه کشاند. مسی‌های متحول شده حتی شانس این را داشتند که در واپسین ثانیه‌های بازی بر روی موقعیت تک به تک سعید تقی‌زاده به گل چهارم و برتری خود برسند اما واکنش جالب توجه سپهر محمدی این بازی را با هم این تساوی ۳ بر ۳ به پایان برد.

در بازی جذاب تیم های سپاهان اصفهان و فردوس قم که در سالن حیدریان قم برگزار می‌شد نیز فردوس علی‌رغم عقب افتادن با سه گل از حریف خود کامبک کرد و موفق به کسب یک پیروزی دراماتیک در روز بازگشت باشکوه روح‌الله ایثاری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

nader شنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۳۲

هفته قبلی یه پنالتی بیخود جلو کراپ علیه مس اعلام شد، حمید احمدی را داور اصفهانی از این بازی محروم کرد ؟ !!!
تو بازی جلو گیتی پسند، نه خطای ششم علیه مس صحیح بود، نه تکرار پنالتی ؟؟
همه اینها هدفشان، گرفتن گلات قهرمانی از مس سونگون و هدیه به دار و دسته جنتی و عراقی زاده هستش ، ولی امسال را هم کور خواندند، خدا جای حق نشسته و حق به حقدار خواهد رسید.