کد خبر : 209150
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 15:23
-

رئیس کمیته فوتسال خراسان: ۵ سال انتظار برای دربی مشهد به پایان رسید/ چشم انتظار مدعی شدن فرش‌آرا و چیپس در لیگ امسال هستیم

رئیس کمیته فوتسال خراسان: ۵ سال انتظار برای دربی مشهد به پایان رسید/ چشم انتظار مدعی شدن فرش‌آرا و چیپس در لیگ امسال هستیم

رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی از برگزاری دربی مشهد پس از ۵ سال ابراز خوشحالی کرد.

حمید طیبی رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب امسال در لیگ‌برتر، حضور دو نماینده از استان خراسان رضوی است، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که دو تیم فرش‌آرا و چیپس کامل به عنوان نماینده در این رقابت‌ها حضور دارند و با حریفان به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: براساس جدول زمان‌بندی مسابقات، دو تیم شهرمان روز چهارشنبه و در سالن شهید بهشتی به مصاف یکدیگر می‌روند و مشهد پس از ۵سال شاهد شهرآورد فوتسالی خود خواهد بود. برای این دربی انتظار زیادی کشیدیم اما خدا را شکر محقق شد و اکنون استان خراسان دو نماینده سربلند در لیگ‌برتر ایران دارد که باعث خوشحالی است.

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان خراسان‌رضوی با تاکید بر لزوم حمایت از نمایندگان استان در لیگ‌برتر فوتسال، گفت: تیم‌های فرش‌آرا و چیپس کامل تا پایان هفته نهم در میانه‌های جدول رده‌بندی هستند و امیدواریم در هفته‌های پیش‌رو شاهد حضور آنها در جمع تیم‌های مدعی لیگ باشیم.

طیبی با بیان اینکه استان خراسان‌رضوی از ظرفیت و پتانسیل خوبی را در بحث فوتسال برخوردار است، افزود: خوشبختانه در تمام رده‌های سنی نیز استان ما فعال بوده و بی‌شک چشم‌انداز بسیار روشنی را می‌توان متصور بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.