کد خبر : 209202
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 23:14
-

اعتراض بی غم به اشتباهات فاحش داوری علیه مس

اعتراض بی غم به اشتباهات فاحش داوری علیه مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم به اشتباه فاحش انجام گرفته از سوی ابراهیم محرابی افشار داور جام جهانی رفته ایرانی در اینستاگرامش واکنش نشان داد. مس که هفته قبل هم در قزوین با یک پنالتی اشتباه برای رقیب و نادیده گرفتن پنالتی مسلم شان از داوری ضربه خورده بود، این بار در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم به اشتباه فاحش انجام گرفته از سوی ابراهیم محرابی افشار داور جام جهانی رفته ایرانی در اینستاگرامش واکنش نشان داد.

مس که هفته قبل هم در قزوین با یک پنالتی اشتباه برای رقیب و نادیده گرفتن پنالتی مسلم شان از داوری ضربه خورده بود، این بار در الکلاسیکوی فوتسال ایران با اشتباه فاحش محرابی افشار در برابر گیتی پسند روبرو شد.

محرابی افشار درحالی یک پنالتی نقطه دوم برای گیتی پسند گرفت که تصاویر آشکارا نشان می دهد بازیکن گیتی خودش تعادلش را در زمان زدن ضربه از دست داده و هیچ برخوردی با بازیکن مس نداشته.

حالا بی غم در واکنش به این اتفاقات و البته ماجرای عجیب صادر نشدن کارت بازیکن برزیلی تیمش با انتشار تصویری در حال اعتراض از خود نوشته:«این اتفاق‌ها درست نیست» تا اینگونه اعتراضش را به ماجراهای متوالی علیه تیمش نشان دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.