کد خبر : 209177
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 11:07
-

آقایان خودشان کاملا در جریان موضوع قرار داشتند!

جابری:مجوز بازی بازیکنان خارجی به من ابلاغ نشده است / مس نمی‌تواند از حضور بازیکن خارجی بهره ببرد/لازم باشد من هم حرف‌هایی برای گفتن خواهم داشت

جابری:مجوز بازی بازیکنان خارجی به من ابلاغ نشده است / مس نمی‌تواند از حضور بازیکن خارجی بهره ببرد/لازم باشد من هم حرف‌هایی برای گفتن خواهم داشت

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره اظهارات مسئولان باشگاه مس سونگون درباره اجازه ندادن برای حضور بازیکن خارجی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال  درباره اعتراض مسئولان مس سونگون به سازمان لیگ بابت اجازه ندادن برای حضور بازیکن خارجی این تیم اظهار داشت: مشکلی نیست خود آقایان مسئول تیم فوتسال مس سونگون کاملا در جریان این موضوع قرار دارند. این که می‌گویند بنده اجازه بازی به بازیکن خارجی این تیم را نداده ام، باید عرض کنم که تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم هیچ مجوزی بابت بازی کردن بازیکنان خارجی در لیگ فوتسال ایران به من ابلاغ نشده است. آقایان خودشان کاملا در جریان این موضوع قرار داشتند!

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره این که مسئولان مس معتقدند که دبیر کل فدراسیون فوتبال مجوز استفاده از بازیکن خارجی را صادر کرده است، بیان کرد: خیر به هیچ عنوان درست نیست. دبیر کل فدراسیون فوتبال ابتدا باید امضای اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را بگیرد و بعد از آن ابلاغیه را به سازمان لیگ فوتسال ارسال خواهد کرد. تا زمانی که این ابلاغیه ارسال نشود، من هم نمی‌توانم به باشگاه‌ها اجازه استفاده از بازیکن خارجی را بدهم. نه تنها باشگاه مس سونگون، بلکه هر ۱۳ باشگاه دیگر هم تا زمانی که ابلاغیه صادر نشود، نمی‌توانند از حضور بازیکن خارجی بهره ببرند.

جابری ادامه داد: به نظر من مسئولان باشگاه مس سونگون در قبال سازمان لیگ فوتسال کم لطفی کردند. کافی، مدیرعامل این باشگاه کاملا در جریان این موضوع قرار دارد و اگر لازم باشد من هم حرف‌هایی برای گفتن خواهم داشت که در صورت نیاز عرض خواهم کرد. به هر حال کارت بازی بازیکن خارجی مس سونگون تا زمانی که ابلاغیه از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال صادر نشود، قانونی نیست.

 

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره حضور تماشاگران در سالن بازی ها، تصریح کرد: فعلا برنامه‌ای برای حضور تماشاگران در سالن مسابقات نداریم. ما مرجع برگزاری هستیم و مرجع تصمیم گیری نهاد‌های دیگری هستند. طبق مصوبه‌ای که وزارت بهداشت ابلاغ کرده است حضور تماشاگران در ورزشگاه و سالن‌های مسابقه ممنوع است. تا زمانی که این ابلاغیه لغو نشود، ما از ورود هواداران به سالن مسابقه جلوگیری می‌کنیم.

منبع: yjc

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

این آقا که اینطور منم منم میکنه دستوری صحبت میکنه گردن کلفته زورگو تشریف دارن من اجازه نمیدم در این من گفتن ها خیلی حرفهاست نجعیبه هستن فقط کت وشلوار پوشیده که زمینی به چشم بیاد 😁😁
برنامه ستاد ملی کرونا فقط در قزوین اجرا نمیشه