کد خبر : 209210
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 9:49
-

سلیمانی: باشگاه درخواست قهرمانی نداشت / فوتسال حفاری در ایران بِرند است

سلیمانی: باشگاه درخواست قهرمانی نداشت / فوتسال حفاری در ایران بِرند است

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که باشگاه از او کسب عنوان قهرمانی را نخواسته است، گفت: قرار ما با باشگاه برای مرحله مقدماتی، صعود به مرحله بعدی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فروزان سلیمانی اظهارکرد: تیم حفاری نسبت به فصل های قبل تغییرات زیادی داشته است و بر این اساس تیم برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. در حال حاضر هدف ما این است که بتوانیم از گروه مان به مرحله بعدی صعود کنیم. ما باید هفته به هفته بهار شویم تا در مرحله بعد به نتیجه مدنظر برسیم. تیم حفاری در فصل های گذشته برای دوبار قهرمان مرحله مقدماتی شد اما در مرحبه دوم نتوانسته روی سکو باشد و ما از همین تجربه استفاده می کنیم و تمرکزمان تقسیم کردن انرژی مان رو دو مرحله مسابقات است. پس این که در مرحله اول، تیم اول یا چهارم گروه شویم خیلی برای مان تفاوت ندارد.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل پیکان که با شکست ۲ بر یک حفاری همراه بود، گفت: پیکان تیمی قدر با مهره های خوب و ملی پوش است و به نظرم ما از نظر تیمی خوب بودیم و حتی می توانستیم با تساوی از بازی خارج شویم اما برخی بازیکنانم تجربه بازی سنگین را نداشتند و موقعیت های گلزنی را از دست دادیم. در مجموع از تیمم راضی هستم و هفته به هفته بهتر می شویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری همچنین با اشاره به وجود کادرفنی همدلی و هماهنگی تیمش، گفت: یک مجموعه همراه هستیم که هر کسی بر اساس وظیفه خود برای موفقیت تیم در حال تلاش است و قطعا همین هماهنگی به تیم نیز منتقل می شود، ضمن این که بازیکنانم واقعا تلاش می کنند و انگیزه و تلاش آن ها قابل تحسین است. به نظرم یکی از نکات مثبت تیمم در بازی با پیکان، یکدلی و همدلی بازیکنانم بود. بازیکنان خوبی داریم ولی چون مثل تیم های دیگر سال ها کنارهم نبوده اند برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند.

وی بیان کرد: این که همه از فوتسال حفاری انتظار دارند به جا است زیرا ملی حفاری در فوتسال بانوان برند و همیشه جزو مدعیان بوده است. ما هم امسال تلاش می کنیم که هفته به هفته روندمان بهتر شود و در نهایت آن چه همگی دوست داریم، رقم بخورد.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه از شما قهرمانی خواسته است؟ گفت: خیر اصلا. قرار ما با باشگاه برای مرحله اول، صعود به مرحله بعدی است. البته از این که از ما قهرمانی هم خواسته شود، باکی نداریم اما باید شرایط لازم مهیا شود و تیم را به خوبی برای رسیدن به این مهم آماده کنیم تا بتوانیم انتظار داشته باشیم که حفاری می تواند یکی از گزینه های قهرمانی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.