کد خبر : 209290
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 16:14
-

شمس: کاکائو با کویت قرارداد دارد

شمس: کاکائو با کویت قرارداد دارد

سرمربی فعلی تیم ملی فوتسال کویت برای شرکت در کلاس‌های مربیگری به ایران می‌آید، اتفاقی که زمزمه‌های سرمربیگری او در تیم ملی ایران را قوت بخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ریکاردو کامارا سوبرال (ملقب به کاکائو) که یکی از مربیان شناخته شده رشته فوتسال در سطح جهان است، در اواخر آذر ماه سال ۱۴۰۰ به ایران می‌آید تا کلاس دانش‌افزایی برای مربیان کشورمان برگزار کند. این کلاس سه روزه در شهر تبریز انجام خواهد شد.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: این کلاس‌ها روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آذر برگزار می‌شوند و خاویر لوزانو، ونانسیو لوپز و جوراندیرو، سرمربی سابق تیم ملی به صورت مجازی در آنها حاضر خواهند شد. من با کاکائو دوستی دارم و به نظرم او معمار تیم فعلی قزاقستان است. گفتیم کاکائو به ایران بیاید تا مشکلات بازی پنج نفره را به مربیان ایرانی گوشزد کند.

وی در واکنش به خبرهایی مبنی بر اینکه این سفر به منظور مذاکره مدیران فدراسیون فوتبال با کاکائو خواهد بود، تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. او با فدراسیون فوتبال کویت قرارداد دارد و پس از ایران، همراه با تیم ملی کویت به مجارستان سفر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.