کد خبر : 209298
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 8:53
-

فرش آرا بدون سه بازیکن در دربی مشهد

فرش آرا بدون سه بازیکن در دربی مشهد

تیم فوتسال فرش آرای مشهد، فردا در حالی به مصاف چیپس کامل می‌رود که ۳ بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه حضور ندارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال فرش آرای مشهد، فردا در حالی به مصاف چیپس کامل می‌رود که ۳ بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه حضور ندارند.

 هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فردا ۲ تیم فرش آرای مشهد و چیپس کامل، نمایندگان مشهد به مصاف هم می‌روند. فرش آرایی‌ها در این مسابقه اکبر کاظمی، موثرترین بازیکن خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهند داشت.

کاظمی در بازی هفته گذشته فرش آرا برابر سن ایچ ساوه دچار آسیب دیدگی شد و بعد از انجام معاینات پزشکی معلوم شد که این بازیکن نمی‌تواند این هفته تیمش را برابر چیپس کامل مشهد همراهی کند.

معین افشار، دیگر مصدوم فرش آرا است که فعلا نمی‌تواند این تیم را در رقابت‌های لیگ برتر یاری کند. مصطفی طیبی، ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد دیگر مصدوم این تیم است که به دلیل پارگی رباط صلیبی، رقابت‌های این فصل لیگ برتر را از دست داده است.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و چیپس کامل مشهد فردا از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. این بازی به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.