کد خبر : 209630
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 8:32
-

ناظمی: ۲۰ سال برای حضور در فینال جام جهانی تلاش کردم

ناظمی: ۲۰ سال برای حضور در فینال جام جهانی تلاش کردم

گلاره ناظمی، داور بین‌المللی ایران با بیان اینکه ۲۰ سال برای رسیدن به فینال جام جهانی فوتسال تلاش و صبر کردم، گفت امکانات و شرایط الان برای بانوان بسیار متفاوت و بهتر است و فقط باید از دشورای‌ها ناامید نشویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گلاره ناظمی گفت : داوری را از سن ۱۷ سالگی آغاز کردم، و ۲۰ سال است که در این حرفه فعال هستم، خانواده و برادرم مهمترین و بیشترین تاثیر را در موفقیت من داشته‌اند.

وی اظهار کرد: داوری خصوصا برای خانم ها به عنوان یک شغل محسوب نمی‌شود، بلکه یک عشق و علاقه است و باید در کنار داوری حتما یک شغل را برای درآمدزایی داشته باشند، شغل من مسول مسابقات فوتبال بانوان است.

ناظمی تصریح کرد: تاثیر ورزش یا داوری باعث می‌شود زنان قوی‌تر و موفق‌تر باشند به خاطر اینکه با تمامی کمبود امکانات بیشتر تلاش می‌کنند و در زندگی نسبت به آقایان مقاوم‌تر و محکم‌تر هستند. 

داور بین‌المللی فوتسال کشورمان که در مسابقات آقایان نیز داوری کرد، گفت: به عنوان یک داور فکر می‌کنم که قضاوت مسابقات آقایان به خاطر بالا بودن سرعت سخت‌تر است چرا که تصمیم‌گیری باید سریع صورت گیرد. 

گلاره ناظمی گفت: شخصا فکر نمی‌کردم که در مسابقات جام جهانی فینال آقایان حضور داشته باشم و حتی لحظه به وقوع پیوستن آن برایم غیرقابل باور بود.

داور بین‌المللی فوتسال کشورمان تصریح کرد: نه تنها برای من بلکه برای سایر خانم ها عدم تساوی امکانات بین خانم ها و آقایان باعث سخت تر شدن راه موفقیت برای خانم ها می‌شود. قرار ندادن زمین مناسب جهت تمرین ورزشکاران یا داوران، پرداخت هزینه‌ها توسط خود بانوان و همچنین نبود حامی مالی از جمله مشکلات بانوان در داوری است. 

گلاره ناظمی در ادامه این گفتگو در توصیه به بانوان ایرانی و جهان گفت: شخصا فکر می‌کنم که مسیر هر چقدر هم که سخت باشد ما باید برای هدف خود تلاش کنیم چرا که هیچ چیز غیر ممکن نیست. البته که شرایط الان با ۲۰ گدشته کاملا متفاوت است چرا که الان انگیزه بالای بین بانوان به عنوان داور در بخش مختلف ورزشی وجود دارد و عملکرد خوبی در سطح جهان داشتند و این باعث قوی تر شدن انگیزه می‌شود. امکانات و شرایط الان بسیار متفاوت و بهتر است و رسیدن به موفقیت و هدف راحت تر است و فقط باید از دشورای ها ناامید نشویم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.