کد خبر : 209661
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 13:48
-

کلاف سردرگم در لیگ یک فوتسال/ از ابقای تیم‌های سقوط کرده تا تغییر فرمت مسابقات

کلاف سردرگم در لیگ یک فوتسال/ از ابقای تیم‌های سقوط کرده تا تغییر فرمت مسابقات

بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی سازمان لیگ فوتسال به دنبال تغییر فرمت لیگ یک افتاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روز‌ها تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال تدارک و بستن تیم‌های خود جهت حضور در مسابقات فصل ۱۴۰۰ هستند.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتسال این مسابقات قرار است از اواسط آذر ماه آغاز شود و قرعه کشی آن ششم آذرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، اما سازمان لیگ فوتسال هنوز نحوه و چگونگی برگزاری مسابقات را بصورت رسمی اعلام نکرده است و باعث بروز گمانه‌زنی و شایعات فراوانی شده است.

سال گذشته با توجه به شرایط کرونا مسابقات لیگ یک با حضور ۲۶ تیم و در چهار گروه برگزار شد که در نهایت تیم‌های زندی بتن کلاردشت و فولاد زرند کرمان لیگ برتری شدند و از هر گروه نیز دو تیم سقوط کردند.

به نظر می‌رسد با توجه به بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها و پایان محدودیت‌های کرونایی در سطح کشور و همچنین حضور ۲۲ تیم در لیگ یک (چهار تیم صعود کننده از لیگ دسته دوم و ۱۸ تیم باقی مانده فصل گذشته)، مسابقات طبق روال و سنوات گذشته (فصل ۹۸ به قبل) بازگردد؛ لذا با توجه به عدم ارسال دستورالعمل برگزاری لیگ دسته یک فوتسال، شایعاتی فراوانی پیرامون این لیگ به گوش میرسد.

بر همین اساس برخی تیم‌های سقوط کننده در حالی از ابقای خود در لیگ یک خبر می‌دهند که با توجه به قوانین و مقررات و دستور العمل‌های ابلاغی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال این موضوع امری بعید به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی می‌طلبد سازمان لیگ فوتسال با ورود به موضوع هر چه سریعتر به شایعات پایان داده و بازیکنان و مربیان را از سردرگمی خارج کند.

لازم به توضیح است تیم‌های سفیر گفتمان تهران، مبل کریمی کرج، قشقایی چهار محال و بختیاری، رعد پدافند اصفهان، خانه صنعت کرمانشاه، شهید ستاری قرچک، مقداد مشهد و سبحان فلز گرمسار در پایان مسابقات لیگ دسته اول فصل گذشته طبق دستورالعمل برگزاری مسابقات به لیگ دسته دوم فوتسال کشور سقوط کردند.

گزارش : سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.