کد خبر : 209711
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 16:45
-

اتفاق عجیب در لیگ برتر نوجوانان/ابهام در قهرمان

اتفاق عجیب در لیگ برتر نوجوانان/ابهام در قهرمان

تغییر قوانین باعث آشفتگی در لیگ برتر نوجوانان شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان کشور در شرایطی در قم در حال برگزاری است که تزلزل در اجرای قوانین باعث آشفتگی در رقابت ها،سردرگمی تیم ها و عدم تعیین تیم قهرمان شده است.

 پیش از شروع بازی‌ها امیر حسین ملکی نماینده سازمان لیگ از اعمال قانون بازی رو در رو برای تعیین تیم قهرمان در این رقابت‌ها خبر داد. در این شرایط گیتی پسند پس از کسب دو پیروزی در دو بازی ابتدایی خود در صورت شکست تیم فردوس قم در بازی امروز می‌توانست پیش از روز پایانی رقابت‌‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرد که قمی ها نیز امروز بازی را به استعدادهای درخشان مشهد واگذار کردند اما امروز آرش جابری سرپرست سازمان لیگ به تیم های حاضر در این مسابقات اعلام کرده که تفاضل گل در این دوره از رقابت‌ها پابرجا خواهد بود و تیم قهرمان نه با قانون بازی رو در رو که با قانون تفاضل گل مشخص خواهد شد. در این شرایط قهرمانی گیتی‌پسند نیز به روز آخر بازی ها موکول شده است این در حالی است که اصفهانی ها اعتقاد دارند چنانچه از ابتدا این قانون به آنها اعلام شد چه بسا در تفاضل گل آنها در بازیهای گذشته نیز تأثیرگذار بود.

 این اتفاق باعث شده تا وضعیت قهرمان پیکارها مشخص نشده و چه بسا در روز پایانی تیمی دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.در حال حاضر گیتی پسند با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم استعدادهای درخشان با ۳امتیاز دوم است و تیم های آتیه سازان شازند و فردوس قم با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

در روز پایانی گیتی پسند با فردوس قم و استعدادهای درخشان مشهد با آتیه سازان شازند روبرو می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.