کد خبر : 209767
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 14:23
-

ساختمان سازمان لیگ فوتسال به روابط عمومی فدراسیون فوتبال می‌رسد

ساختمان سازمان لیگ فوتسال به روابط عمومی فدراسیون فوتبال می‌رسد

با اعلام عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، روابط عمومی این فدراسیون به ساختمانی که در حال حاضر سازمان لیگ فوتسال در اختیار دارد منتقل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تشکیلات فوتسال ایران شامل کمیته و سازمان لیگ فوتسال در حال حاضر با دو واحد آپارتمانی در خیابان شیخ بهایی فعالیت می کند.

از چند ماه پیش بحث فروش این دو ساختمان برای حل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال مطرح شد که در نهایت این طرح عملی نشد اما فدراسیون فوتبال قصد دارد تشکیلات خود را در این دو واحد مستقر کند.

توجیه فدراسیون فوتبال این است که ساخت «خانه فوتسال» در کمپ تیم های ملی به پایان رسیده و تمام بخش های اداری مرتبط با این رشته باید به این ساختمان جدید در کمپ تیم های ملی منتقل شود.

اولین اقدام فدراسیون فوتبال، استقرار احسان اصولی سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون در کمیته فوتسال بود. در روزهایی که کمیته فوتسال رئیس نداشت، اصولی به ساختمان کمیته فوتسال رفت و در اتاق رئیس این کمیته، فعالیت های بازاریابی فدراسیون فوتبال را دنبال کرد.

این در حالی است که ظاهرا قرار است واحد سازمان لیگ فوتسال هم به یک بخش دیگر از فدراسیون اختصاص یابد.

اصولی درباره دلیل انتقال کمیته بازاریابی به کمیته فوتسال و حضورش در بین اهالی فوتسال گفت: برنامه این است که کمیته و تشکیلات فوتسال به کمپ تیم های مالی و خانه فوتسال منتقل شود.

وی افزود: از آنجا که ساختمان قبلی سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال جمع شده بود و برای من و تیمم در کمیته بازاریابی کمبود جا بود، ما را به ساختمان کمیته فوتسال منتقل کردند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: این اتفاق برای روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم می افتد و آنها هم به واحدی منتقل می شوند که در حال حاضر سازمان لیگ فوتسال در آن مستقر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.