کد خبر : 209752
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 12:58
-

فدراسیون فوتبال از ناظم‌الشریعه برنامه خواست/ سرمربی فوتسال ابقا شد؟

فدراسیون فوتبال از ناظم‌الشریعه برنامه خواست/ سرمربی فوتسال ابقا شد؟

مسئولان فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی فوتسال برنامه خواستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از شکست تیم ملی فوتسال مقابل قزاقستان در مرحله یک هشتم نهایی و حذف از گردونه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، انتقادات زیادی به عملکرد محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی این تیم شد به طوری که اخبار‌ غیررسمی حکایت از این داشت که عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال قصد تغییرات در کادرفنی تیم ملی و برکناری ناظم‌الشریعه را دارد.

سرانجام جلسله‌ای با حضور اعضای کمیته فوتسال، سرمربی تیم ملی، موافقان و مخالفان و کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون تشکیل شد که اخبار غیررسمی حکایت از ابقای ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی داشت، اما این موافقت باز هم در اصل ماجرا تغییری حاصل نکرد چون عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون باید نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام می‌کرد.

در همین راستا ناظم الشریعه در ابتدای آبان اسامی ملی‌پوشان فوتسال را جهت برگزاری اردو در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، اما این اردو بنا به دلایلی از سوی فدراسیون لغو شد که برخی اختلاف عزیزی خادم با سرمربی تیم ملی را دلیل آن می‌دانستند.

با تمام این تفاسیر گفته می‌شود طی روزهای گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال از ناظم‌الشریعه برای رقابت‌ها و اردوهای پیش رو برنامه خواسته‌اند، موضوعی که حکایت از ابقای سرمربی تیم ملی باوجود اختلافات دارد.

 تیم ملی فوتسال ایران باید فروردین ماه سال آینده در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و بازی‌های آسیایی شرکت کند. تیم ملی قرار است برای آماده‌سازی در این مسیر دو بازی با تیم ملی ایتالیا در آذرماه برگزار کند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر دوشنبه , ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

ناظم الچسبیده بماند یعنى در جا زدن فوتسال مملکت وعقب افتادن فوتسال ایران از آسیا و دنیا چرا که نه دانش مربیگرى دارد نه مدیریت دارد و در واقع تیم ملى را دوباره بازیکنان اداره خواهند کرد و شاهد نفرات تکرارى ،نیمکت آشفته و سردر گمى بازیکنان در مسابقات و باند بازى در تیم ملى خواهیم بود در واقع خداحافظ فوتسال !!!!