کد خبر : 209987
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 22:21
-

بی‌غم: به تیم ملی حفاری تبریک می‌گویم/ روی یک ضد حمله گل خوردیم

بی‌غم: به تیم ملی حفاری تبریک می‌گویم/ روی یک ضد حمله گل خوردیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: با بازی که امروز دیدیم، معلوم شد از زمانی که آقای علاسوند آمده و آقای کاظمی در ملی حفاری هستند، تغییر و تحولات زیادی انجام شده است. واقعاً بازی خیلی قشنگی بود و از این تیم تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از برتری ۶ بر یک تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی خوبی از سوی دو تیم شاهد بودیم. به تیم ملی حفاری تبریک می‌گویم چون علی‌رغم اینکه در پایین جدول حضور داشت، بازی خوبی ارائه کرد.

وی با اشاره به حضور کیاوش علاسوند در این تیم، افزود: با بازی که امروز دیدیم، معلوم شد از زمانی که آقای علاسوند آمده و آقای کاظمی در این تیم هستند، تغییر و تحولات زیادی انجام شده است. واقعاً بازی خیلی قشنگی بود و از تیم ملی حفاری تشکر می‌کنم.

بی‌غم در خصوص عملکرد شاگردانش در نیمه نخست بازی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول بد نبودیم و عملکرد ضعیفی نداشتیم. هم توپ در اختیارمان بود و هم خلق موقعیت می‌کردیم اما در ضربات آخر سهل‌انگاری کرده و روی یک ضد حمله گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پایان با اشاره به لزوم رفع مشکلات تیمش گفت: باید کار و تلاش کنیم تا برای دیدار هفته آینده مقابل فردوس قم آماده شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.