کد خبر : 209983
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 22:12
-

علاسوند: باشگاه با ۳ بازیکن سابق ملی حفاری مذاکره می‌کند/ عملکرد بچه‌ها مقابل مس رضایت‌بخش بود

علاسوند: باشگاه با ۳ بازیکن سابق ملی حفاری مذاکره می‌کند/ عملکرد بچه‌ها مقابل مس رضایت‌بخش بود

مدیر فنی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس شکست تیمش مقابل مس سونگون گفت: در نیمه دوم واقعاً کمبود بازیکن در مقابل تیمی مثل مس سونگون به ما فشار آورد و باعث شد که این تیم تاکتیکش را به ما تحمیل کند اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند، مدیر فنی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل مس سونگون ورزقان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: به طور کلی در نیمه اول بچه‌های خیلی خوب بودند و با نظم بازی کردند.

وی افزود: در نیمه دوم واقعاً کمبود بازیکن در مقابل تیمی مثل مس سونگون به ما فشار آورد و باعث شد که این تیم تاکتیکش را به ما تحمیل کند. از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

علاسوند در خصوص بازی‌های آتی ملی حفاری اهواز گفت: بازی‌های مهم ما بازی با شهرداری ساری و زندی بتن کلاردشت است. ما با دید تجربه به بازی با مس سونگون نگاه می‌کنیم و امیدوارم دستاوردهای خوبی از این بازی کسب کرده باشیم.

مدیر فنی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در خصوص بازی تدافعی این تیم در برخی از دقایق این دیدار خاطرنشان کرد: وقتی که بازی ۴ بر یک شد، در ۸ دقیقه پایانی رو به سیستم ۵ نفره و پاور پلی آوردیم. به دنبال این بودیم که اختلاف را کم کنیم. با توجه به اینکه ۵ خطا کرده بودیم و تیم از نظر بدنی افت کرده بود، باید راهکاری پیدا می‌کردیم که خطا ندهیم که خوشبختانه همین‌طور هم شد اما متأسفانه با توجه به قدرت مس در سیستم دفاعی و افت بچه‌های ما، یک گل در پاور پلی و یک گل در ۲ ثانیه پایانی دریافت کردیم.

وی در پایان در خصوص تقویت تیم ملی حفاری در نیم‌فصل گفت: اسم ۳ نفر از بازیکنان قدیمی خودمان را به باشگاه داده‌ایم که در حال مذاکره هستند و امیدوارم به توافق برسند تا در نیم‌فصل به جمع‌مان اضافه شوند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.