کد خبر : 209847
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 10:31
-

گیتی پسند مزد برنامه ریزی در پایه ها را گرفت/برندی برای همه رده ها+عکس ها

گیتی پسند مزد برنامه ریزی در پایه ها را گرفت/برندی برای همه رده ها+عکس ها

باشگاه گیتی پسند مزد سرمایه گذاری در رده پایه ها را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند در مدت بیش از ۱۰ سال حضور در فوتسال با سرمایه گذاری ویژه در این رشته به یکی از برندهای فوتسال ایران تبدیل شده است. این تیم هرساله با جذب ستاره های فوتسال ایران نه تنها به رونق این رشته کمک کرده بلکه خود نیز همواره در زمره مدعیان قهرمانی در ایران و آسیا بوده است با این حال در سال های گذشته برخی اعتقاد داشتند گیتی پسند در کنار توجه به ستاره های فوتسال و تلاش برای قهرمانی باید در زمینه بازیکن سازی و بومی گرایی نیز فعالیت کند.

این عامل باعث شد تا باشگاه گیتی پسنداز سال ۹۵ حضور در لیگ های پایه را آغاز کند و در رده های نوجوانان،جوانان و امیدها نیز به تیمداری بپردازد.

برنامه ریزی درست این باشگاه منجر شد تا تیم های پایه گیتی پسند نیز در سال های اخیر در زمره مدعیان کسب جام قهرمانی باشند.تیم امید این باشگاه در دو فصل اخیر لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شده است.تیم جوانان این باشگاه نیز به مرحله نهایی لیگ برتر امیدها راه پیدا کرده و تیم نوجوانان گیتی پسند دیروز توانست برای اولین بار یک تیم اصفهانی را به عنوان قهرمان لیگ برتر نوجوانان معرفی کند.

بدون شک با برنامه ریزی مدون این باشگاه می توان شاهد حضور بازیکنان رده پایه این تیم در تیم بزرگسالان باشیم کما اینکه هم اکنون نیز چهره هایی مثل مهدی مهدیخانی،مسعود یوسف،بهزاد رسولی و … نیز از تیم های پایه این باشگاه به تیم بزرگسالان تزریق شده اند و این باشگاه امیدوار است در سال های آینده با بازیکنان بومی و پرورش داده خود همچنان در سطح اول فوتسال ایران قدرتنمایی کند.

خبرنگار:سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.