کد خبر : 210178
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 12:06
-

در گفتگو با Fut5al ؛

بهادی‌وند:خوشبختانه استارت خوبی در شروع لیگ داشتیم/هدف سن‌ایچ قرار گرفتن بین سه تیم بالای جدول است/تمام تلاشم را برای دعوت شدن به تیم ملی می‌کنم

بهادی‌وند:خوشبختانه استارت خوبی در شروع لیگ داشتیم/هدف سن‌ایچ قرار گرفتن بین سه تیم بالای جدول است/تمام تلاشم را برای دعوت شدن به تیم ملی می‌کنم
بازیکن تیم سن‌ایچ سا‌وه در خصوص وضعیت تیمش در فصل جاری و اهداف سن‌ایچ صحبت‌هایی را عنوان کرد که متن کامل آن در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

پژمان بهادی‌وند بازیکن تیم سن‌ایچ سا‌وه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص وضعیت تیمش در فصل جاری و اهداف سن‌ایچ صحبت‌هایی را عنوان کرد که متن کامل آن در ادامه از خاطرتان می‌گذرد.

بهادی‌وند در مورد شرایط سن‌ایچ اظهار کرد:خدارو شکر لیگ امسال را خوب شروع کردیم و به نوعی استارت مقتدرانه‌ای داشتیم.وضعیت تیممون از لحاظ روحی و روانی خیلی خوبه.امسال با آقای محسن حسن زاده شروع خوبی داشتیم و تا الان خدارو شکر با تدابیر کادر فنی جزء تیم‌های بالای جدول هستیم.

وی پیرامون وضعیت خودش اذعان کرد:امسال وضعیت خودم خداروشکر رو به بالا بوده و هفته به هفته بهتر شدم و در شرایط ایده‌آلی هستم.

بازیکن سن‌ایچ درمورد وضعیت مالی باشگاه تصریح کرد:باشگاه سن‌ایچ مثل همیشه به تعهدات خود عمل کرده است. امسال هم طبق روال سالهای قبل پرداختیها انجام شده و تشکر ویژه از مهندس باقری دارم  که تمام تلاش خودشون رو برای موفقیت تیم انجام میدهد.

پژمان بهادی‌وند در خصوص اهداف تیمش در فصل جاری گفت:هدف مدیریت و مجموعه سن‌ایچ امسال جز ۳ تیم اول لیگ بودن می‌باشد و تمام تلاش کادر و بازیکنان اینه که بهترین نتیجه را برای تیم و مردم ساوه بگیریم.

وی در پایان از تلاش زیاد برای دعوت شدن به تیم ملی خبر داد و افزود:هر بازیکنی به تیم ملی فکر میکند.تمام تلاش خودم را میکنم که به تیم ملی دعوت شوم و به همین جهت سعی میکنم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.