کد خبر : 210395
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 21:48
-

بی‌غم: فردوس قم را در رده‌های بالاتر می‌بینیم/ سلامتی فخیم مهم‌تر از بازی کردنش است

بی‌غم: فردوس قم را در رده‌های بالاتر می‌بینیم/ سلامتی فخیم مهم‌تر از بازی کردنش است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با اشاره به اینکه فرهاد فخیم نمی‌تواند تا پایان فصل این تیم را همراهی کند، سلامتی وی را مهم‌تر از حضورش در بازی‌ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید بی‌غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از برد ۷ بر یک تیمش مقابل فردوس قم اظهار داشت: خوشحال هستم که توانستیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم.

وی افزود: فردوس قم انصافاً نسبت به هفته‌های اول خیلی تغییر کرده بود. فکر می‌کنم فوتسال خیلی خوبی از هر دو تیم دیدیم. اما ما فعل خواستن را صرف کردیم، زحمت کشیدیم و خدا را شکر توپ‌هایمان وارد دروازه شد و بازی را بردیم. از تلاش بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص عملکرد بازیکنانش در دیدار با فردوس قم خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه ۷ گل زدیم، توان ۱۰۰ درصدی ما نبود و فکر می‌کنم در حد ۶۰-۷۰ درصد تیم‌مان بودیم.

بی‌غم با اشاره به بازی جوانمردانه فردوس ادامه داد: به این تیم تبریک می‌گویم که آمد و جوانمردانه بازی کرد. بازی خوبی هم ارائه و تلاش زیادی داشتند. ان‌شاءالله در ادامه مسابقات تیم قم را در رده‌های بالاتر می‌بینیم. قم شهری فوتسال خیز بوده و به تیم ملی کمک کرده است. تیم خود ما هم دو بازیکن قمی دارد. امیدوارم تیم قم را در شرایط بهتر ببینیم و روند ما هم روبه‌جلو باشد.

وی در پایان با اشاره به شرایط فرهاد فخیم گفت: فکر نمی‌کنم فرهاد بتواند تا پایان فصل به ما کمک کند. در حقیقت سلامتی او بیشتر از بازی کردنش برای ما اهمیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.