کد خبر : 210405
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 23:27
-

مرتضایی: اشتباه داوری ۳ امتیاز ما را گرفت

مرتضایی: اشتباه داوری ۳ امتیاز ما را گرفت

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل مقاومت البرز به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فرش آرا با بیان اینکه تیمش بازی هوشمندانه‌ای از خود به نمایش گذاشت گفت: باتوجه به اینکه از حضور چهار- پنج بازیکن خود محروم بودیم و دو بازیکن‌مان در این هفته مصدوم شدند نمی‌توانستیم فرش آرا همیشگی باشیم مجبور بودیم تغییر استراتژی بدهیم.

مجید مرتضایی با اشاره به گل اول حریف افزود: متاسفانه داور در آن صحنه به اشتباه کرنر برای ما نگرفت و همان توپ در برگشت و در ضدحمله به گل اول مقاومت تبدیل شد. به داور بازی در آن‌باره نکته‌ای گفتم و شاید خود داورهم با من هم عقیده بود و از من خواست دیگر اعتراض نکنم.

وی ضمن بیان اینکه بازیکنانش در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند تصریح کرد: ما بدنبال زدن گل سوم هم بودیم. بازیکنان تیم مخصوصا افراد باتجربه تیم با فداکاری بازی کردند. علی رحیمی و حمید حسینی، بازیکن افغانستانی فرش آرا، که تازه مجوز بازی در لیگ ایران را کسب کرده به‌جای بازیکنان مصدوم در این بازی به میدان رفتند و واقعا عملکرد مناسبی داشتند.

سرمربی فرش آرا در خصوص ریکاوری ذهنی تیم پس از شکست سنگین مقابل سپاهان نیز خاطرنشان کرد: این ویژگی فرش آراست. ما در مقابل سن‌ایچ ۳ بر صفر جلو بودیم اما ۴ بر ۳ باختیم. اما با ریکاوری ذهنی و ارزیابی علل باخت، چیپس کامل را ۳ بر ۱ بردیم. در مقابل سپاهان باخت بدی داشتیم اما بعد از برگزاری یک جلسه خوب توانستیم با تغییر استراتژی تیم را برای این بازی جمع کنیم.

مرتضایی با بیان اینکه مقاومت تیم فوق‌العاده‌ای است و چندین هفته است که شکست نخورده یادآور شد: می‌توانستیم این تیم را ببریم. خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم. روی یک اشتباه در نیمه دوم گل خوردیم اما هر دوتیم استحقاق یک امتیاز را داشتند اما اگر بازی یک دقیقه دیگر ادامه داشت فرش‌آرا برنده بازی می‌بود.

وی در خصوص داوری نیز گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا در بازی‌های حساس مثل دیدار با مس، کراپ و این بازی اشتباه داوری باعث می‌شود سه امتیاز از چنگ تیم ما برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.