کد خبر : 210844
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 9:24
-

زندی بتن پس از شش هفته طعم برد را چشید/ کلاردشتی‌ها با رضا لک به لیگ برگشتند

زندی بتن پس از شش هفته طعم برد را چشید/ کلاردشتی‌ها با رضا لک به لیگ برگشتند

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت پس از شش هفته ناکامی در کسب پیروزی سرانجام در آخرین هفته از نیم‌فصل اول به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت که در اولین فصل حضور خود در لیگ‌برتر نوسانات زیادی را در نیمکت فنی خود داشت، پس از شنیده‌هایی که خبر از حضور احتمالی محمد هاشم‌زاده پس از جام‌جهانی لیتوانی می‌داد، کارش را در فصل جدید با مجید رئیسی و با رویکرد سرمربی موقت شروع کرد اما در ادامه این مربی را به عنوان نفر اول نیمکت پذیرفت ولیکن در ادامه با شروع سریال ناکامی‌ها از هفته ششم، تصمیم به تغییرات اساسی بر روی نیمکت و خداحافظی با رئیسی گرفت.

صابر زندی مدیرعامل باشگاه خصوصی زندی بتن کلاردشت در ادامه با چندین مربی صحبت کرد و در نهایت با رضا لک مربی نام آشنا و عنوان‌دار لیگ برتری به توافق رسید. تیم رضا لک که بازیکن نامدار کم ندارد، سرانجام پس از دو هفته تلاش کادر فنی جدید موفق شد در آخرین هفته از نیم‌فصل اول، بازی شش امتیازی با حفاری قعرنشین را برنده شود.

کلاردشتی‌ها که آخرین بار چیپس کامل مشهد را در هفته پنجم شکست داده بودند، پس از شش هفته سرانجام با لک طعم پیروزی را چشیدند و با شکست حفاری در روزی که راگا و سپاهان هم از رقبای خود امتیاز گرفتند، توانستند دوباره به لیگ بازگردند.

گفتنی است هم اکنون ۱۳ امتیازی است و در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته اما با بازیکنان باتجربه‌ای که در اختیار دارد این شانس را دارد تا در نیم فصل دوم تبدیل به تیمی متفاوت با نیم فصل اول خود شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.