کد خبر : 211072
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 8:44
-

ناظم الشریعه: برنامه سه ساله خود را به کمیته فوتسال ارائه کرده‌ام/ فدراسیون علاقمند به ادامه همکاری است

ناظم الشریعه: برنامه سه ساله خود را به کمیته فوتسال ارائه کرده‌ام/ فدراسیون علاقمند به ادامه همکاری است

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال از ارائه برنامه سه ساله خود به کمیته فوتسال برای ادامه همکاری با تیم ملی و برپایی یک اردوی آماده سازی در ایتالیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد ناظم الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اردوی آماده سازی ایتالیا اظهار داشت: روز چهارشنبه ۱۷ آذر، مرحله دوم اردوی تیم ملی با حضور ۲۰ بازیکن آغاز می‌شود و این اردو تا بیستم آذر ادامه دارد که از این تعداد، ۱۶ بازیکن انتخاب می‌شوند و در نهایت با ۱۴ بازیکن عازم ایتالیا خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: همان گونه که می‌دانید تیم ملی ایتالیا از بهترین تیم‌های جهان است که خود را برای مسابقات جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند و ما در اردوی ایتالیا دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم تا بازیکنان جوان ما آب دیده شوند و با تجربه و آمادگی بهتری عازم مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها شویم.

ناظم الشریعه در خصوص مسابقات بعدی تیم ملی بیان کرد: رقابت‌های پیش روی ما مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا است که فروردین سال آینده برگزار می‌شود و سپس باید خود را آماده مسابقات جام ملت‌ها کنیم که شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال در خصوص وضعیت کادر فنی برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: برخی‌ها بدنبال جوسازی برای تیم ملی هستند اما بنده تا پایان سال با تیم قرارداد دارم و برنامه سه ساله خود را نیز به کمیته فوتسال ارائه کرده‌ام ضمن آنکه فدراسیون نیز علاقمند به ادامه همکاری است اما همه چیز پس از اردوی ایتالیا مشخص می‌شود.

محمد ناظم الشریعه در خصوص برنامه سه ساله خود برای تیم ملی بیان داشت: در برنامه جدید ما، در تیم ملی پوست اندازی می‌شود و بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت خواهند شد و طبق برنامه باید چند بازی دوستانه خوب با تیم‌های مطرح جهان انجام دهیم تا میزان تجربه و آمادگی بازیکنان افزایش یابد.

وی در پایان افزود: یکی از علل اصلی عدم راهیابی تیم ملی به جمع چهارتیم برتر جام جهانی، همین نبود بازی‌های تدارکاتی مناسب بود درحالیکه پیش از آغاز جام جهانی و از سال ۲۰۱۹ هیچ کاری برای کمک به تیم ملی فوتسال انجام نشد و بدون مسابقه تدارکاتی عازم جام جهانی شدیم و با این حال به صورت میلیمتری از دور مسابقات کنار رفتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

ناظم الچسبیده فدراسیون تو رو نمیخواد میرى براى خود برنامه ٣ ساله مینویسى؟!!! آخه کدام برنامه دوباره بازیکناى ٣٧ ساله رو موقع مسابقات مى برى و همه جوان ها رو میسوزانى خجالت بکش الان هم باز نصف بازیکنا بالاى ٣٠ سال هستند آخه چرا اینقدر ترسو و بزدل هستى ؟؟! ایتالیا در حال حاضر محلى از إعراب در جهان نداره وگرنه بِه جام جهانى صعود میکرد !!

نادر چهارشنبه , ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

تو ۵ سال تیم ملى بودى هیچ برنامه اى نداشتى آخر با همان تیم ٢٠١۶ که حاصل تلاش مربیان قبلى بود رفتى جام جهانى حالًا چه برنامه اى دارى ؟!!! آخه تو که سواد فوتسال ندارى ؟ شجاعت مربیگرى ندارى و بازیکن سالارى را در تیم ملى رواج دادى چى میخواى بِه تیم ملى اضافه کنى؟!! بهتره تا اخراج نشدى خودت بروى چون دیگه دستت رو شده!!!

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

ناظم الشریعه امتحان پس داده سومی جهان و دوبار قهرمانی آسیا و بردن برزیل کاربسیار ارزشمندی هست

نادر پنجشنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

نتایج ٢٠١۶ و آسیایی قبلى نتایج زحمات مربیان قبلى هست که بازیکنان خوبى براى تیم ملى تربیت کردند ناظم الشریعه از ٢٠١۶ تا٢٠٢١ فقط دنبال دلالى و جابجا کردن بازیکن بود و بازیکن ٣٧ را بود جام جهانى و هیچ چیزى بِه فوتسال اضافه نکرد فقط در حال نابود کردن فوتسال ایران هست و ماندن این آدم متقلب باعث نابودى فوتسال خواهد شد