کد خبر : 211274
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 12:38
-

طیبی: از تعریف و تمجید فالکائو شگفت زده شدم/ بیرانوند رفیق درجه یک من است

طیبی: از تعریف و تمجید فالکائو شگفت زده شدم/ بیرانوند رفیق درجه یک من است

ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: مردم دنیا فالکائو را با گل‌های زیبایش می‌شناسند و زمانی که ایشان از من تعریف کرد شگفت زده شدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حسین طیبی درمورد حمایت‌ها از تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: از زمانی که آقای عزیزی‌خادم آمدند، حمایت بی‌سابقه و بی‌نظیری از تیم ملی فوتسال صورت گرفته و شرایط را بهتر کردند. از نزدیک شاهد این اتفاقات مثبت بودم و همه‌چیز خوب پیش رفت، امیدوارم این حمایت‌‌ها ادامه دار باشد و از ایشان تشکر می‌کنم بخاطر اقدامات و حمایت‌های مثبت و همچنین ویژه‌ای که از تیم ملی فوتسال داشتند؛ امیدوارم شرایطمان رفته رفته بهتر بشود.

او در واکنش به گل اخیرش که خیلی مورد بازتاب و توجه قرار گرفت، گفت: اول خدا را شکر می‌کنم بخاطر گلی که توانستم به ثمر برسانم و این اندازه بازتاب جهانی به همراه داشت و باعث شد پرچم کشورمان بالا برود. بیشتر از این گل حمایت مردم عزیزم من را شگفت زده کرد! فکر نمی‌کردم اینقدر مورد لطف و توجه مردم قرار بگیرم باید بگویم اینقدر انرژی مثبت فرستادند و ابراز محبت کردند که من را غرق و شرمنده مهرشان کرده‌اند.تشکر می‌کنم از تک تک مردم شریف و پر مهر ایران و سراسر دنیا بخاطر پیام‌هایی که برایم ارسال کردند و نتوانستم تمام آن‌ها را جواب بدهم. خوشحالم که در این شرایط سخت توانستم سهم کوچکی حتی برای لحظاتی کوتاه در شادی مردمم داشته باشم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره اهدافش در پرتغال بیان کرد: چندسالی است که در اروپا زندگی می‌کنم و خب از خیلی سال پیش و زمانی که سن کمتری داشتم علاقه داشتم که لژیونر شوم و در تیم‌های بزرگ بازی کنم. خدارا شاکرم تا همین لحظه شرایط طبق هدف گذاری‌هایم پیش رفته و نزدیک به ۱۰ سال است در اروپا بازی می‌کنم و فکر می‌کنم بهترین مسیر را انتخاب کردم. خیلی دوست دارم و مشتاقم این مسیر را ادامه بدهم تا جایی که بتوانم با کیفیت بالا حضور داشته باشم. زمانی که در اروپا بازی می‌کنی در شرایط سختی بازی می‌کنی چراکه فوتسال بروزتر است و اتفاقات بهتر رقم می‌خورد که من هم از آن راضی هستم.

طیبی در واکنش به پیام فالکائو یکی از سرشناس ترین بازیکنان فوتسال جهان اظهار کرد: واقعیتش فالکائو اینقدر گل های زیبا و وصف نشدنی زده است که بنظرم فالکائو یک فوتسالیست بی‌نظیر است. مردم دنیا او را با گل‌های زیبایش می‌شناسند و زمانی که ایشان از من تعریف و تمجید کرد و بخاطر گلی که زده‌ام واکنش مثبت نشان می‌دهد، خیلی شگفت زده خوشحال شدم که از من تعریف کرد و از ایشان هم تشکر می‌کنم.

او درباره وضعیت لژیونرهای فوتبال ایران پرتغال گفت: لژیونرهای داخل پرتغال بیشتر فوتبالی‌ها هستند که مهدی طارمی، علی‌علیپور، پیام نیازمند، علی بیرانوند و… که برای یکایک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همیشه سلامت باشند. تمام بچه‌ها به دنبال افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان هستند که برایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارم و فکر می‌کنم شرایط همه‌مان خوب باشد امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

حسین طیبی درباره دیدار اخیرش با علیرضا بیرانوند بیان کرد: علی را بعد از بازی‌اش دیدم و یک دیدار و خاطره بازی کردیم، علی در شهر دیگری ساکن است و من در شهر دیگری هستم. باید بگویم علی انسان درجه یکی است و همچنین یک ورزشکار مردمی و رفیق خوبم است و قطعا هر اتفاقی که در ورزش برایش افتاده و خواهد افتاد، حقش است چون قلب بزرگی دارد و خیلی دوست داشتنی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.