کد خبر : 211363
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 13:49
-

بهادری:مرتضایی برای فرش آرا زحمت کشیده است/ با رفاقت و اتحاد به آینده امیدواریم

بهادری:مرتضایی برای فرش آرا زحمت کشیده است/ با رفاقت و اتحاد به آینده امیدواریم

سرمربی جدید تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: فرش‌آرا تیم شهر و استان ما است که من خود سابقه حضور و بازی در این تیم را دارم و اکنون که این تیم شرایط سختی را سپری می‌کند، برای کمک به آن آمده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قدرت بهادری افزود: پیش از این در زمان سرمربی‌گری مجید مرتضایی (مربی سابق) قرار بود به عنوان بازیکن برای فرش آرا به میدان بروم، مرتضایی خیلی برای این تیم زحمت کشید و تیمی را ساخت که در هر فصل حرفی برای گفتن داشت و با همه سختی‌ها ساخت و کنار آمد و من از همین جا از زحمات او تشکر می‌کنم و برای مسوولیت جدید او در مدیریت فنی تیم مس سرچشمه کرمان آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه احمد شفیعی، به عنوان مربی و رضا روحبخش به عنوان مربی دروازه‌بانان در کادر فنی فرش آرا حضور دارند، افزود: این افراد نیز سابقه حضور چند سال در فرش آرا را دارند و بهترین افرادی هستند که از نظر قلبی، فنی و رفاقتی می‌توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فرش آرا اظهار داشت: ما از دیروز تمرینات خود را آغاز کرده ایم و باید خود را هرچه سریعتر برای بازی های دور برگشت آماده کنیم. البته کار سختی در پیش داریم اما با رفاقت و اتحادی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد به آینده تیم امیدوار و خوشبین هستیم.

بهادری ادامه داد: ما کمبود بازیکن نیز داریم و چند نفر هم رباط صلیبی پاره کرده اند که تا پایان فصل همراه ما نخواهند بود، اما باشگاه برای گرفتن بازیکنان مورد نیاز، دست ما را باز گذاشته و به زودی ۲ بازیکن جدید به خدمت خواهیم گرفت.

تیم فرش آرای مشهد هم اینک با پایان نیم فصل نخست، از مجموع ۱۳ بازی با کسب ۱۵ امتیاز در رتبه نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.