کد خبر : 211347
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 10:47
-

شمسایی در نزدیکی نیمکت تیم ملی فوتسال/مذاکره با دستیار اسپانیایی

شمسایی در نزدیکی نیمکت تیم ملی فوتسال/مذاکره با دستیار اسپانیایی

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه جانشینی ناظم‌الشریعه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران که اردوی تدارکاتی خود را در تهران برپا کرده، در روزهای آینده عازم ایتالیا خواهد شد تا در دو بازی دوستانه، به مصاف تیم ملی فوتسال این کشور برود.

مطابق اعلام احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، محمد ناظم‌الشریعه به دلیل اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد، در ایتالیا روی نیمکت ملی‌پوشان کشورمان می‌نشیند و پس از بازگشت اعضای تیم به ایران، در خصوص کادر فنی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد شد.

با وجود موافقت نسبی کمیته فوتسال و نیز اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون با ادامه فعالیت ناظم‌الشریعه، گفته می‌شود فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی به توافقاتی رسیده و به احتمال فراوان، بهترین گلزن تیم ملی فوتسال کشورمان جانشین ناظم‌الشریعه خواهد شد.

گفته می‌شود شمسایی درخواست جذب یک دستیار اسپانیایی را مطرح کرده و مدیران فدراسیون در حال مذاکره با این گزینه هستند. در صورت مسجل شدن سرمربیگری شمسایی، دو مربی ایرانی دیگر نیز روی نیمکت تیم ملی فوتسال می‌نشینند.

شمسایی سابقه سرمربیگری تیم‌های دبیری تبریز، تأسیسات دریایی و گیتی‌پسند اصفهان را در کارنامه دارد و در سال ۲۰۱۵، تأسیسات را به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.