کد خبر : 211409
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 9:52
-

باغبانباشی: نیم‌فصل سختی در پیش داریم/ سطح داوری‌ها و بازی‌های لیگ یکسان نیست

باغبانباشی: نیم‌فصل سختی در پیش داریم/ سطح داوری‌ها و بازی‌های لیگ یکسان نیست

سرمربی تیم فوتسال فولادمبارکه سپاهان معتقد است با توجه به شناخت نسبی تیم‌ها از یکدیگر، دور برگشت بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد و تیم‌ها به سختی یقه یکدیگر را خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد باغبانباشی اظهار کرد: تمرینات خود را از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز کردیم و اکنون وضعیت خوبی داریم، در نظر داشتیم برای تقویت تیم و رفع نقاط ضعفی که داشتیم بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم که امکان‌پذیر نشد و در حال حاضر روی گزینه‌های داخلی تمرکز کرده‌ایم، البته مذاکراتی هم انجام شده تا بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند به تیم سپاهان کمک کنند.

وی افزود: می‌دانیم که نیم فصل بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت؛ چرا که شناخت تیم‌ها نسبت به هم بیشتر شده و به طور قطع بازی‌های نزدیک‌تری را شاهد خواهیم بود، از طرف دیگر آخرین تلاش تیم‌ها برای قرار گرفتن در بالای جدول است، سعی می کنیم در دور برگشت، بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم، تیم‌های بالا و پایین جدول اختلاف زیادی با یکدیگر ندارند.

وی ادامه داد: سپاهان تیم نوپا و جوانی است که امسال تازه به فوتسال ورود کرده و هیچ سابقه فوتسالی ندارد و حتی نتوانستیم خود را برای بازی هفته اول در مقابل گیتی‌پسند آماده کنیم و بازی ۳ برصفر اعلام شد. در طول فصل سعی کردیم برنامه‌هایی که نتوانستیم قبل از فصل آن‌ها را اجرایی کنیم انجام دهیم تا آسیب کمتری ببینیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اضافه کرد: تیمِ تازه شکل گرفته‌ای هستیم که روند رو به جلویی داریم و بیشتر سعی کرده‌ایم آرامش و شکل تیمی خود را تشکیل بدهیم، بازیکنان تیم با وجود جوانی، انگیزه‌ و انرژی زیادی را برای رسیدن به اهدافی که داریم از خود نشان می‌دهند.

وی تأکیدکرد: هدف ما ابتدا ماندگاری تیم در این فصل است تا بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و در قامت مدعی در لیگ بمانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط سعی کردیم از داشته‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم، در ابتدای فصل نفراتی را از دست دادیم، اما نفراتی که در تیم ماندگار شدند دوندگی و تلاش زیادی برای کسب نتایج خوب دارند و این برای ما اهمیت و ارزش زیادی دارد.

باغبان‌باشی در خصوص سطح لیگ و اینکه آیا لیگ توانسته بازیکنان خوبی را به تیم ملی معرفی کند، خاطرنشان کرد: در لیگ امسال شاهد حضور نفرات جوان و با انگیزه‌ای در تیم‌ها بودیم که تلاش کردند خود را به خوبی نشان دهند تا بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند. در تیم ملی نفراتی حضور دارند که سال‌ها پیراهن تیم ملی را بر تن دارند و فرصت خوبی است که نیروی جوانی کم کم به تیم ملی تزریق شود تا نسل خوب و جوانی تربیت شود که بتوانند سال‌ها به تیم ملی کمک کنند؛ بنابراین در ابتدای کار نباید نتیبجه‌گرا باشیم، باید با صبوری فرصت را به جوانان بدهیم تا بتوانند برای تیم ملی به بازیکنان پخته و باتجربه‌ای همانند نسل گذشته و فعلی تبدیل شوند.

وی در خصوص سطح داوری‌ها در لیگ و اعتراضاتی که مربیان تیم‌ها نبت به داوری‌ها در طول نیم فصل اول داشتند، گفت: بارها بیشتر مربیان در زمینه داوری صحبت کردند؛ متأسفانه کیفیت داوری‌ها هم‌سطح کیفیت بازی‌ها نیست و اکثر تیم‌ها در طول نیم فصل از ناحیه داوری آسیب دیدند، تیم ما نیز در چند بازی آسیب زیادی در زمینه داوری دید و اعتراض‌مان را به فدراسیون اعلام کردیم. سپاهان تیم جوانی است و درست نیست از ناحیه داوری آسیب ببینیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان افزود: امیدوارم نگاه یکسانی از سوی کمیته داوران در چینش داوری و از طرف داوران در زمان قضاوت به تمامی تیم‌ها و بدون توجه به جایگاهی که در جدول دارند صورت گیرد، چرا که تمامی تیم‌ها و باشگاه‌ها هزینه و زمان یکسانی برای حضور در لیگ می‌گذارند و درست نیست که این گونه متضرر شوند.

باغبان‌باشی با اشاره به بازی هفته دور برگشت، اظهار کرد: دور برگشت را با دربی آغاز خواهیم کرد، متأسفانه بازی دور رفت را به دلیل آماده نبودن تیم و مدارک از دست دادیم، امیدواریم دور برگشت بازی خوب و باکیفیتی را دو تیم اصفهان به نمایش بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.