کد خبر : 211437
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 11:43
-

شاهد حضور برترین‌های فوتسال جهان هستیم

عزیزی خادم :همه از نرسیدن تیم به نیمه نهایی جام جهانی دلخورند / تحقق رویاها نیاز به سرمایه‌گذاری ، تدارک حرفه ای و برنامه ریزی مدیریتی ملی و آموزش دارد

عزیزی خادم :همه از نرسیدن تیم به نیمه نهایی جام جهانی دلخورند / تحقق رویاها نیاز به سرمایه‌گذاری ، تدارک حرفه ای و برنامه ریزی مدیریتی ملی و آموزش دارد

رییس فدراسیون فوتبال در دوره بین‌المللی دانش‌فزایی مربیان فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رییس فدراسیون فوتبال در دوره بین‌المللی دانش‌فزایی مربیان فوتسال به نکاتی اشاره کرد.
 

 شهاب‌الدین عزیزی خادم با حضور در دومین دوره دانش‌افزایی مربیان فوتسال در تبریز گفت: از اینکه امروز در جمع خانواده فوتسال هستم بسیار خرسندم. شعار فدراسیون ما توسعه بوده و توسعه بدون آموزش تحقق پیدا نمی‌کند. امروز در این دوره آموزشی به لطف حسین شمس و دوستان خوبم کافی ، نکیسا و ششگلانی و دیگر عزیزانی که زحمت برگزاری این دوره تخصصی را به دوش کشیدند شاهد حضور برترین‌های فوتسال جهان هستیم.
وی‌ ادامه داد: همچنین کاکائو که از مربیان صاحب سبک فوتسال جهان است در جمع ما حضور دارد و بزرگانی چون خاویر لوزانو، میکی گارسیا و جوراندیر دوترا از طریق پنل‌های آنلاین، جدیدترین متدهای روز فوتبال را تدریس می کنند که باز جا دارد برای دور هم جمع کردن چنین گروهی از دوستان تشکر کنم.
رییس فدراسیون فوتبال افزود: حضور این جمع ۱۲۰ نفره که حدود یک چهارم شان را خانم‌ها تشکیل داده است نشان از اشتیاق مربیان خوب فوتسال برای آشنایی با علم روز فوتسال دارد. ببینید تیم ملی ما در مسابقات جام جهانی یکی از ۸ تیم برتر بود، اما اینکه به جمع ۴ تیم نرسیدیم همه دوستداران فوتسال دلخورند. این نشان از اهمیت فوتسال برای مردم خوب ما دارد. چون همه می‌دانیم ما می‌توانیم در فوتسال رکوردهای بزرگی را بشکنیم. در فوتسال هیچ رویایی برای مان غیر ممکن نیست. اما تحقق این رویاها نیاز به سرمایه‌گذاری در باشگاه ها ، تدارک حرفه ای و برنامه ریزی مدیریتی ملی و آموزش دارد.
عزیزی خادم ادامه داد: در بخشی که بر عهده ماست دوستان می‌توانند شهادت بدهند در ۸ ماه گذشته چطور تمام تلاش من و همکارانم ایجاد بهترین بستر برای تیم های ملی بوده. این فقط بخشی از کار ماست. مجموعه تخصصی برای تیم‌های ملی فوتسال گامی دیگر است و اینجا هم می گویم تلاش ما رسیدن به میزبانی های بزرگ برای فوتسال است. البته می دانیم در شرایط خاصی که برای کشورمان ایجاد شده شاید مسیر سختی پیش روی مان باشد اما با تمام توان در پی انجام اهدافی که تعریف می کنیم می رویم.
شما دیدید روزی که این فدراسیون مشغول فعالیت شد میزبانی مان را به صورت ظالمانه از ما سلب کرده بودند و به خیال شان ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ حذف می شود اما دیدید که با غیرت بچه ها ، تلاش کادر فنی و عنایت ویژه پروردگار، امروز فوتبال در آستانه ساده ترین صعودش به جام جهانی است. این تازه به لطف خدا آغاز یک مسیر مشترک است. ما باید فوتبال مان را درآمدزا کنیم و به امید خدا دست در دست هم این اتفاق را رقم می زنیم
رییس فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: دوباره درباره این دوره بگویم محدودیت‌هایی مثل کرونا، اردوی تیم ملی و اردوهای آماده سازی تیم های لیگ برتری سبب شده تا خیلی از سرمایه های فوتسال مان هم جای شان در این جمع خالی باشد.
امیدوارم هر ساله شاهد تداوم این مسیر باشیم، توسعه یک مسیر متوازن جمعی است گه نیاز به همراهی همه خانواده فوتبال دارد. خوشحالم که این اتفاق امروز در فوتسال مان کلید خورده و انشالله این پنل ها را به طور تخصصی برای فوتبال و بانوان هم برگزار کنیم. امیدواریم که با همت کمیته آموزش ، هیات ها و باشگاه های مان شاهد برگزاری پنل های تخصصی باشیم. فدراسیون فوتبال هم در این مسیر گام‌هایی برداشته که حتما در جریان اخبارش هستید و انشالله بزودی با ورود قرارداد با اسپایر به فاز اجرایی این تبادلات علمی و امکاناتی شتاب بیشتری بگیرد.
امروز البته جلسه ما فوتسالی است اما نمی‌شود در تبریز بود و از جایگاه فوتبال تبریز نگفت. فوتبالی که همیشه سهم بزرگی از تیم های ملی ما را به دوش کشیده است. ما در کنار شماییم و انتظار به حق همه فوتبال دوستان کشورمان این است که این فوتبال همیشه در اوج باشد. حضور در جمع شما افتخاری بود و امیدوارم دوره ای پر بار را پشت سر بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.