کد خبر : 211501
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 18:49
-

ابهام در علت مرگ بازیکن سابق ارژن و تیم‌ملی افغانستان

ابهام در علت مرگ بازیکن سابق ارژن و تیم‌ملی افغانستان

یک رسانه افغانستانی درگذشت بازیکن سابق تیم فوتسال جوانان افغانستان در ایران را تایید کرد. سرمربی افغانستان این اتفاق را برای فوتسال کشورش فاجعه دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، به نقل از شبکه طلوع نیوز، علی عرب زاده بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان در ایران درگذشت.

مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افغانستان مرگ وی را تایید کرده اما گفته‌اند که تاکنون علت مرگ این بازیکن تیم ملی فوتسال روشن نیست.

علی عرب زاده، در سال ۲۰۱۹ میلادی در رقابت‌های فوتسال جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار شد، عملکرد قابل قبولی را در تیم فوتسال جوانان از خود به نمایش گذاشت و این تیم نایب قهرمان آسیا شد.

به نوشته طلوع نیوز، مسئولان فدراسیون فوتبال افغانستان به ویژه کمیته فوتسال تاکید کرده‌اند که عرب زاده یکی از پایه‌های برجسته تیم ملی فوتسال بود و درگذشت این بازیکن خلاق، آسیب جدی را در تیم ملی در پی خواهد داشت.

همچنین عبدالرزاق ممرک، مربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: مرگ وی بسیار اندوهگین‌مان ساخت؛ واقعاً سخت است. علی عرب زاده یکی از پایه‌های تیم ملی فوتسال کشور بود و این یک فاجعه بزرگ برای جامعه فوتبال و فوتسال افغانستان است.

علی عرب زاده در شیراز زندگی می‌کرد و زمانی که با تیم جوانان افغانستان به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید، در مصاحبه‌ای گفته بود که در شیراز و در یک مزرعه کار می‌کند. عرب زاده همچنین سابقه بازی در تیم ارژن شیراز را هم دارد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.