کد خبر : 211538
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 13:43
-

انتقاد تند خاویر لوزانو از تصمیم ناظم‌الشریعه در جام‌جهانی لیتوانی

انتقاد تند خاویر لوزانو از تصمیم ناظم‌الشریعه در جام‌جهانی لیتوانی

سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال اسپانیا در وبینار خود در دوره بین‌المللی دانش‌افزایی فوتسال در تبریز به انتقاد از تصمیم ناظم‌الشریعه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در آخرین روز از دوره دانش‌افزایی بین‌المللی مربیگری فوتسال در تبریز که با حضور برخط مربیان و مدرسان بزرگ فوتسال جهان همراه بود، خاویر لوزانو مدرس فیفا، سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال اسپانیا و رئیس سازمان لیگ فوتسال این کشور به سخنرانی با موضوع نبوغ مربیگری پرداخت و در بخشی از صحبتهای خود به تصمیمات ناظم‌الشریعه در جام‌جهانی لیتوانی نیز انتقاد شدید کرد.

خاویر لوزانو با بیان اینکه دو بار قهرمان جام‌جهانی فوتسال با تیم‌ملی اسپانیا شده، در خصوص استفاده از بازیکن مصدوم در لیست نفرات تیم گفت: من خودم با این موضوع قبل از جام‌جهانی روبرو بوده‌ام اما هرگز بازیکن مصدوم با تیمم به جام‌جهانی نبرده‌ام چون جام‌جهانی یعنی همین الان، همین اکنون و این یعنی شما بلافاصله باید برای بازی آینده خود بسته به شرایطی که در بازی گذشته رخ می‌دهد بلافاصله تصمیم‌گیری کنید و این معنایی ندارد که بازیکنی که مصدوم است و اما و اگر دارد را ببرید.

او افزود: وجود بازیکن مصدوم قطعا در تمرکز تیم شما حتما تاثیرگذار است و همه بازیکنان منتظرند تا او برسد و بازی کند و این در روح تیمی اثر می‌گذارد که یک اشتباه بسیار بزرگ است که متاسفانه در جام‌جهانی برای ایران رخ داد.

این مدرس صاحب نام فوتسال جهان همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود بار دیگر به فوتسال ایران اشاره کرد و گفت: تیم‌ملی فوتسال ایران شانس قهرمان شدن در جام جهانی را دارد چراکه نفرات خوب و با پتانسیل بالایی را در اختیار دارد. من به شما می‌گویم که شما می‌توانید قهرمان جهان شوید به شرط آنکه یک مربی خوب داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

باند بازى و ترس از بازیکن اجازه نداد طیبى رو به جام جهانى نبرد ناظم الشریعه مربى ترسو و بى خاصیتى هست باید عرض بشود