کد خبر : 211591
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 10:07
-

رضایی: مربی تیم ملی فوتسال زنان کار سختی خواهد داشت/با لابی‌گری نام مربیانی بر سر زبان آمد که سال‌هاست در لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کنند

رضایی: مربی تیم ملی فوتسال زنان کار سختی خواهد داشت/با لابی‌گری نام مربیانی بر سر زبان آمد که سال‌هاست در لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: کسی که بخواهد هدایت تیم ملی فوتسال زنان را برعهده بگیرد، کار دشوار و بزرگی در پیش دارد زیرا بازیکنان مدت هاست اردو و دیدار دوستانه نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، عاطفه رضایی اظهار داشت: این فصل از لیگ برتر فوتسال زنان می‌توانست، همانند مردان به صورت رفت و برگشت برگزار شود و دلیلی نداشت تا تیم‌ها را به ۲ گروه تقسیم کنند. 

وی افزود: سازمان لیگ می‌توانست با ۱۲ تیم لیگ امسال را برگزار کند تا سطح فنی بازی‌ها و حساسیت رقابت‌ها دوچندان شود. گروه ما به دلیل حضور تیم‌های نصر فردیس، حفاری و پیکان دشوارتر از گروه دیگر است. نصر فردیس پنج ملی‌پوش دارد و حفاری هم هر سال جزو بهترین تیم‌ها است، هر چند در این فصل بسیاری از بازیکنانش به تیم آبادان پیوستند. 

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان عنوان کرد: در دیدار نخست برابر پیکان بازی را واگذار کردیم، زیرا تیم خیلی دیر بسته شد و ناهماهنگی داشتیم اما در دیدارهای بعد بازی‌های با کیفیت‌تری را ارایه می‌دهیم. اکنون همه تلاش خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر بکار خواهیم گرفت.

وی همچنین در خصوص تیم ملی فوتسال نیز گفت: به این تیم توجهی نمی‌شود. بازیکنان پیش از این در لیگ برتر بازی می‌کردند تا به تیم ملی دعوت شوند اما اکنون نزدیک به سه سال است که تیم رها شده و خبری از هیچ دیدار و برنامه‌ای نیست.

وی افزود: امید بازیکنان تیم ملی بود و الان انگیزه‌ای وجود ندارد و باشگاه‌ها هم دیگر امیدی برای تیم‌داری در فوتسال زنان ندارند. حتی قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان به جام باشگاه‌های آسیا اعزام نمی‌شود تا انگیزه‌ای برای آنان باشد.

رضایی یادآور شد: هر سرمربی که بخواهد هدایت تیم ملی فوتسال زنان را برعهده بگیرد، کار دشوار و بزرگی در پیش دارد، زیرا بازیکنان مدت‌ها است اردو و دیدار دوستانه نداشتند. امیدوارم انتخاب سرمربی تیم ملی زودتر انجام شود تا زودتر به روال قبل بازگردند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال در روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، بیشتر سرمربیان فوتسال را زیر سوال برد، گفت: هرگز دنبال سرمربی‌گری تیم ملی فوتسال زنان نبودم و نیستم اما حداقل به عنوان تیم قهرمان و نایب قهرمان ۲ فصل گذشته و با توجه به اینکه در جهان جزو ۱۰ سرمربی برتر بودم، فدراسیون نامم را جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی قرار نداد و با لابی‌گری نام مربیانی بر سر زبان آمد که سال‌هاست در لیگ برتر تیم‌داری نمی‌کنند. سرمربی یک تیم باشگاهی چه موفقیتی باید کسب کند تا نامش جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی باشد. حتی دیگر مربیان زحمتکش و خوب لیگ برتر هم جزو گزینه‌های تیم ملی نبودند.

در لیگ برتر فوتسال زنان ۱۴ تیم در ۲ گروه با هم به رقابت می‌کنند که در پایان هم  از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.