کد خبر : 211622
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 9:33
-

فرشته کریمی با لباس تیم ملی کویت

فرشته کریمی با لباس تیم ملی کویت

فدراسیون فوتبال کویت در نظر دارد تا یک دوره اردوی ملی را با حضور بازیکنان خارجی شاغل در فوتسال زنان این کشور برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از اتمام لیگ برتر فوتسال زنان کویت که اواسط بهمن‌ماه خواهد بود، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با توافق با شهرزاد مظفر که سکاندار تیم ملی فوتسال زنان کویت است، قرار شده تا اردوی مشترکی را با حضور بازیکنان کویتی و بازیکنانی که در لیگ کویت شاغل هستند را برگزار نمایند.

طبق برنامه زمان‌بندی، ۲ فوریه ۲۰۲۲ (۱۳ بهمن ۱۴۰۰) قرار است اردوی جدید تیم ملی کویت برگزار شود؛ این اردوی مشترک در جهت افزایش کیفیت فنی بازیکنان کویتی و محک زدن آن‌ها در مقابل بازیکنان باکیفیت‌تر است.

در حال حاضر بازیکنانی از اوکراین، برزیل، تونس، آرژانتین، تایلند و البته ایران در لیگ فوتسال زنان کویت شاغل هستند که تنها ایرانی شاغل در این لیگ، فرشته کریمی است.

با توجه به تعطیلی ادامه‌دار تیم ملی فوتسال زنان ایران، حضور کریمی در اردوی تیم ملی کویت مطمئنا می‌تواند اقدام خبرسازی باشد و باید دید این ستاره ایرانی در اردوی یک هفته‌ای کویتی‌ها چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد؛ به ویژه آن‌که توانسته امسال در لیگ فوتسال زنان کویت نقش کلیدی را در ترکیب تیم سلوی الصباح ایفا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.