کد خبر : 211863
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 17:40
-

اصولی: با فوتسال ایتالیا برای آغاز اقدامات مشترک به گفتگو پرداختیم

اصولی: با فوتسال ایتالیا برای آغاز اقدامات مشترک به گفتگو پرداختیم

سرپرست کمیته فوتسال جزییات دیدار و گفتگو با همتای ایتالیایی خود را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احسان اصولی صفار گفت: در حاشیه برگزاری دومین دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ایتالیا فرصت مناسبی برای دیدار و گفتگو با آنتونیو اسکوکا، رییس کمیته فوتسال فدراسیون ایتالیا فراهم شد. در این گفتگو در خصوص همکاری و هم‌افزایی هرچه بیشتر صحبت داشتیم و خوشبختانه تمایل زیادی به همکاری و به طور ویژه در زمینه آموزش، اعزام مدرس، تبادل اطلاعات و تجارب وجود دارد. همچنین برگزاری دیدارهای دوستانه میان ایران و ایتالیا به میزبانی ایران در آستانه جام ملتهای فوتسال آسیا دیگر بحث مطرح شده بود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: بهره‌گیری از راه‌کارهای استعدادیابی انجام شده در ایتالیا، استفاده از مدرسین صاحب سبک ایتالیایی جهت آموزش شیوه‎های نوین مربیگری و نحوه برگزاری مسابقات لیگ در ایتالیا از دیگر مواردی بود که در خصوص آن به گفتگو پرداختیم و قرار بر انجام یکسری اقدامات مشترک شد.

سرپرست کمیته فوتسال در ادامه اظهار داشت: این دیدار و گفتگو در واقع در راستای دیپلماسی فعالی که فدراسیون فوتبال و ریاست فدراسیون دنبال می‌کنند صورت گرفت. امیدوارم نتایج اینگونه نشست‌‌ها در توسعه فوتبال و فوتسال ما در سطح جهان موثر باشد و همه بخش‌های جامعه فوتسال شامل بازیکنان، مربیان، باشگاه‎ها و مدیران باشگاه‌ها از این ظرفیت جهت آشنایی و استفاده از تجارب روز دنیا استفاده کنند و در نهایت موجب رشد و توسعه فوتسال ملی ما شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.