کد خبر : 211796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 10:40
-

شیربیگی: لیگ در این فصل ضعیف و بی‌کیفیت است/با بی‌توجهی‌ فدراسیون در قبال فوتسال زنان ،حرفی برای گفتن نمی‌ماند

شیربیگی: لیگ در این فصل  ضعیف و بی‌کیفیت است/با بی‌توجهی‌ فدراسیون در قبال فوتسال زنان ،حرفی برای گفتن نمی‌ماند

 ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: تیم ملی اولویت فدراسیون نیست و فراموش شده‌ایم و با این شرایط هم آینده روشنی نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: تیم ملی اولویت فدراسیون نیست و فراموش شده‌ایم و با این شرایط هم آینده روشنی نخواهیم داشت.

سارا شیربیگی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با بی‌توجهی‌ فدراسیون فوتبال در قبال تیم ملی فوتسال زنان دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند. هر چقدر هم اعتراض کردیم، فایده نداشت.

وی افزود: نایب رییس فدراسیون فوتبال وقتی برای صحبت با ما نمی‌گذارد. حتی کاپیتان تیم ملی از او درخواست کرد تا جلسه‌ای با وی بگذارد اما او توجهی نکرد.

ملی‌پوش فوتسال زنان عنوان کرد: مدت سه سالی است که اردو و  سرمربی نداریم. با این شرایط نمی‌توانیم در آسیا هت‌تریک کنیم. مسوولان فدراسیون تصور می‌کنند که با برگزاری ۲ اردو نزدیک به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا می‌توانیم با غیرت بازیکنان نتیجه بگیریم اما چنین نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب نمی‌شود، این امر بازمی‌گردد به اینکه چقدر به این رشته ورزشی اهمیت می‌دهند. اگر بحث بودجه مطرح است، پس چگونه اردوها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال مردان برگزار می‌شود اما تیمی که ۲ بار قهرمانی را برای آنها در آسیا به ارمغان آورده اردو و دیداری ندارد.

شیربیگی یادآور شد: تیم ملی فوتسال زنان اولویت فدراسیون فوتبال نبوده و نیست و ما فراموش شده‌ایم. با این شرایط هم آینده درخشانی نخواهیم داشت. در هیچ رده‌ای اکنون تیم ملی نداریم و باشگاه‌ها هم حتی برای تیم‌داری در فوتسال زنان انگیزه‌ای ندارند زیرا تیم ملی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: لیگ برتر فوتسال زنان در این فصل نیز ضعیف و بی‌کیفیت است و وقتی تیم ملی نباشد بازیکنان هم انگیزه‌ای ندارند. سه سال است که در همین وضعیت ماندیم و تغییری نمی‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.