کد خبر : 211890
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 13:01
-

در پی شکایت چند باشگاه از بازیکن برزیلی مس/ بی غم: داسیلوا مشکلی برای بازی ندارد

در پی شکایت چند باشگاه از بازیکن برزیلی مس/ بی غم: داسیلوا مشکلی برای بازی ندارد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اواسط آبان ماه بود که تیم فوتسال مس سونگون خبر داد که راموس داسیلوا بازیکن برزیلی را جذب کرده و قرار شد از این بازیکن در مسابقات لیگ برتر تا انتهای فصل استفاده کند. این اتفاق به دنبال تصمیم اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر صدور مجوز جذب بازیکن و مربی خارجی رخ داد. حال استفاده از این بازیکن در چند روز گذشته مورد اعتراض چند باشگاه لیگ برتری از جمله مجتمع فردوس قم قرار گرفته است، زیرا این باشگاه اعتقاد دارد که کارت بازی راموس داسیلوا به صورت غیر قانونی صادر شده است و به همین دلیل نتایج تیم مس سونگون باید تغییر کند.

داسیلوا قبل از پایان نقل و انتقالات ایران قراردادش را با باشگاه برزیلی فسخ کرد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره حواشی به وجود آمده راجع به داسیلوا بازیکن برزیلی این تیم که گفته می‌شود غیر قانونی بازی کرده است نیز گفت: داسیلوا در تاریخ ۲ مهر ماه از تیمش در لیگ برزیل خداحافظی می‌کند و قبل از پایان فصل نقل و انتقالات ایران که روز هفدهم مهر بوده است با باشگاه برزیلی قراردادش را فسخ می‌کند. در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است که باشگاهی که لیگ فوتسال آن‌ها در بین ۱۰ تیم برتر جهان باشد لازم نیست بازیکنی که به خدمت می‌گیرند سابقه حضور در تیم ملی کشورش را داشته باشد.

مدیرعامل فردوس قم به فدراسیون فوتبال توهین کرد

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت وگو با خبرنگار ما درباره اظهارات مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم که گفته بود حضور بازیکن برزیلی در مس غیر قانونی بوده است و رسیدگی به شکایت ما به وجدان فدراسیون بر می‌گردد نیز گفت: مدیرعامل فردوس قم به فدراسیون فوتبال توهین کرده است. من نمی‌دانم صحبت‌های او تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند. حق طبیعی باشگاه‌ها این است که از بازیکن ما شکایت کنند، اما اینکه می‌گویند مس سونگون به خاطر ارتباط‌های قوی که دارد می‌تواند هر کاری کند، اصلا درست نیست و این حرف‌ها توهین بزرگی به ورزش کشور است. من نمی‌دانم چرا مسئولاان جلوی این صحبت‌ها را نمی‌گیرند. مگر کسی می‌تواند به همین راحتی به تمام ورزش ایران توهین کند؟

قلی زاده به همه اعلام کرد کمیته انضباطی در ایران وجود ندارد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بیان کرد: مدیرعامل فردوس قم با مصاحبه‌هایی که انجام داده است نه تنها به باشگاه مس سونگون تهمت زده است، بلکه به همه اعلام کرده اصلا در ایران کمیته‌ای به نام کمیته انضباطی وجود ندارد. او با این حرف‌ها تمام اعضای فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده است. بعد از اینکه مدیرعامل فردوس قم از بازیکن ما شکایت کرد من با قلی زاده تماس گرفتم و خیلی محترمانه با یکدیگر صحبت کردیم، اما نمی‌دانم چرا او یک باره تغییر کرد و با صحبت‌هایی که کرد تمام ورزش ایران را زیر سوال برد.

داسیلوا مشکلی برای بازی در مس سونگون ندارد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود:، چون لیگ فوتسال برزیل در بین ۱۰ تیم برتر جهان قرار دارد و از طرفی قرارداد داسیلوا هم قبل از پایان نقل و انتقالات ایران فسخ شده است، به همین دلیل او مشکلی برای بازی در مس سونگون ندارد. رضایت نامه خود را گرفته است. ما تمام مدارک لازم بابت قانونی بودن داسیلوا را در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دادیم.

فوتسال ایران سرشار از استعداد است

بیغم درباره دیدار ۲ بازی دوستانه تیم ملی فوتسال برابر ایتالیا بیان داشت: ایتالیا امسال در جام جهانی حضور نداشت و تیم در ۲ بازی دوستانه آنچنان قدرتمند نبود که بخواهد ما را اذیت کند. ۲ بازی دوستانه با ایتالیا به ما نشان داد که فوتسال ایران سرشار از استعداد است و ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که متاسفانه در این مدت دیده نشدند. به نظر من بازیکنان جوانمان خیلی زودتر از این‌ها باید دیده می‌شدند تا شرایط تیم ملی ما امیدوارتر پیش می‌رفت. به هر حال کمیته فوتسال باید اردو‌های بیشتری را برای تیم ملی تدارک ببیند تا در آنجا بازیکنان جوان با تیم‌های مطرح جهان بازی کرده و تجربه خوبی به دست آورند.

باید هر چه زودتر تیم ملی امید و جوانان را تشکیل دهیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: ما باید هر چه زودتر تیم ملی امید و جوانان را تشکیل دهیم تا بعد از اینکه به بلوغ کامل رسیدند بتوانند خودشان را در تیم ملی بزرگسالان به خوبی نشان دهند. اینکه بازیکنی بدون حضور در دیدار بین المللی به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود کمی سخت است بتواند با شرایط هماهنگ شود. امیدوارم تیم‌های ملی پایه هر چه زودتر تشکیل شده تا بتوانند فوتسال ایران را دچار تغییر و تحولات زیادی کنند.

 

دومین بازیکن برزیلی را هم جذب کردیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و بازیکنان مصدوم تیم هم رسیده اند و در تعطیلات نیم فصل موفق شدند با ما تمرین کنند. خوشبختانه موفق شدیم دومین بازیکن برزیلی را هم جذب کنیم و امیدوارم بتوانیم اولین بازی خودمان در نیم فصل دوم برابر زندی بتن را خوب شروع کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.