کد خبر : 211918
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 10:36
-

طاهری: نیاز داریم که خون تازه‌ای را وارد رگ‌های تیم ملی فوتسال کنیم/مس را تا پایان فصل همراهی می کنم

طاهری: نیاز داریم که خون تازه‌ای را وارد رگ‌های تیم ملی فوتسال کنیم/مس را تا پایان فصل همراهی می کنم

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیوستن به مس سونگون درباره توافق با این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره پیوستن به تیم مس سونگون اظهار داشت: من پیش از این با مسئولان باشگاه مس سونگون مذاکراتی انجام داده بودم، اما در چند روز اخیر صحبت‌های ما جدی شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا پایان فصل برای مس سونگون بازی کنم. مس یکی از بهترین باشگاه‌های فوتسال کشورمان است که از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی هم بهره می‌برد. همچنین این تیم از رزومه بسیار خوبی هم در ایران و آسیا برخوردار است. به طوری که آن‌ها موفق شدند ۴ مرتبه در لیگ و یک بار هم در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

مس سونگون رزومه بسیار خوبی در ایران و آسیا دارد

ملی پوش سابق فوتسال کشورمان درباره کار کردن با حمید بیغم سرمربی مس سونگون بیان داشت: من شناختم از حمید بیغم مربوط به الان نیست. من او را چندین سال است که می‌شناسم. ما برای مدت کوتاهی در گیتی پسند با یکدیگر کار کرده بودیم. بیغم مربی با اخلاق و از نظر دانش فنی فرد بسبار توانمندی است. امسال لیگ بسیار سخت است و همه تیم‌ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند. به هر حال مس سونگون در ۴ سال گذشته نشان داده که همیشه دنبال قهرمانی است و برای کسب این مهم بسته شده است. تمام تلاش من و بازیکنان این است که بتوانیم امسال هم در لیگ برتر قهرمان شده و دل مردم تبریز را شاد کنیم.

جوان گرایی در تیم ملی نباید طوری باشد که برابر حریفان امتیاز از دست دهیم

طاهری درباره بازی دوستانه تیم ملی برابر ایتالیا نیز گفت: به نظر من بازیکنانمان در بازی اول خیلی خوب ظاهر شدند، اما هنوز بازیکنان جای کار دارند. با توجه به اینکه تیم‌های آسیایی مثل ژاپن، تایلند و ازبکستان در چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند به همین دلیل ما باید خیلی بهتر از این کار کرده تا بتوانیم برابر آن‌ها نتایج خوبی کسب کنیم. از طرفی جوان گرایی که الان در تیم ملی صورت گرفته شده است نباید به حدی باشد که ما برابر حریفان امتیاز از دست بدهیم. به هر حال فوتسال ایران یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های دنیا است و انتظارات از تیم ملی بالا است. ما هر نتیجه‌ای که کسب کنیم قطعا در رنکینگ جهانی تاثیر گذار خواهد بود و این طور نیست که ما در برابر ایتالیا ۵ گل دریافت کنیم و در رنکینگ اصلا تاثیری نداشته باشد.

 

بازیکنان جوان باید با تیم‌های مطرح جهان زیاد بازی کنند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: در تیم ملی ما جوانان بسیار خوبی حضور دارند و نشان دادند که از پتاسیل بالایی برخوردار هستند. ما نیاز داریم که خون تازه‌ای را وارد رگ‌های تیم ملی کنیم و قطعا این بازیکنان جوان می‌توانند در آینده کمک زیادی به تیم ملی کنند. به شرطی که بازی‌های زیادی انجام داده و با تیم‌های مطرح جهان رو به رو شوند. بازی با ایتالیا برای اینکه بازیکنان بتوانند تجربه خود را بالا ببرند خیلی خوب بود. به هر حال امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد و بازیکنان جوان بتوانند از این موقعیتی که نصیب آن‌ها شده است به خوبی استفاده کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.