کد خبر : 212003
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 8:18
-

کمیته انضباطی تعیین کننده نتیجه دیدار چیپس کامل و راگا

کمیته انضباطی تعیین کننده نتیجه دیدار چیپس کامل و راگا

نماینده فدراسیون فوتبال گفت: کمیته انضباطی نتیجه دیدار تیم‌ های فوتسال چیپس کامل مشهد و راگای شهر ری را مشخص خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نماینده فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم گیرنده ادامه یا قطع بازی در زمین داور است ولی نتیجه بازی نیمه تمام را کمیته انضباطی مشخص می‌ کند.

نعمت کریمی امشب بعد از دیدار نیمه تمام چیپس کامل مشهد و راگای شهر ری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: قانون می‌گوید اگر داور احساس کرد که یک تیم بیرون رفته و نمی‌خواهد به بازی ادامه بدهد می تواند سوت پایان بازی را بزند.
کریمی، ترک زمین از سوی تیم راگا را اشتباه خواند و افزود: به سرمربی آنها گفتم تیم را بیرون نبرد زیرا بیرون رفتن از زمین به معنی ادامه ندادن به مسابقه است.
مربی چیپس کامل مشهد هم گفت: شرایطی در زمین پیش آمد که راگا زمین را ترک کرد اما نمی دانیم علت آن چه بود.
منصور مولایی افزود: داور در زمین بازی تعیین می کند که کارها به چه صورت انجام شود. ما در مورد داوری صحبت نمی‌ کنیم و باید گزارش ناظر داوری را دیده و در خصوص این دیدار تصمیم گیری کنند.
مربی تیم راگا هم گفت: بازی فوتسال یک بازی درگیرانه و لحظه‌ ای است و ما در نیم‌ فصل همیشه از داوران تشکر کردیم.
جواد رضایی افزود: ولی در این بازی واقعا از اول بازی فشارهایی بود. ما یک تیم شخصی هستیم و نمی‌ توانیم با همه بجنگیم. شما از اول بازی شرایط میزبانی و داوری را نگاه کنید، اگر بازی بدون تماشاگر است پس تماشاگران روی سکوها چه کار داشتند؟
وی ادامه داد: در یک صحنه داور به بازیکن ما کارت داد و چون کار داشت به درگیری می کشید ما بازیکنان را به کنار در هدایت کردیم، اما گویا داوران منتظر یا دنبال چنین صحنه ای بودند.
رضایی افزود: تیم ما تنها است. صدای ما به جایی نمی‌ رسد و به خدا می سپاریم و اگر جایی هست که بررسی کنند، این اتفاقات را بررسی کنند.
دیدار تیم‌های چیپس کامل مشهد و راگای شهر ری در حالیکه تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک پیش بود، به دلیل اعتراضات مکرر تیم مهمان به عملکرد داوری و ترک زمین مسابقه، نیمه تمام پایان یافت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.