کد خبر : 212007
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 11:49
-

جنگی: اتفاقات بازی راگا و چیپس کامل برای فوتسال ایران زشت بود

جنگی: اتفاقات بازی راگا و چیپس کامل برای فوتسال ایران زشت بود

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل مشهد با بیان اینکه با توجه به نتیجه دور رفت می‌خواستیم در مشهد تیم راگای تهران را شکست دهیم اما متاسفانه بازی نیمه تمام ماند، گفت: خیلی زشت است که در سطح لیگ برتر و پس از گذشت چهار دقیقه از نیمه دوم یک بازی رسمی چنین اتفاقی رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن جنگی در خصوص دیدار نیمه‌تمام تیم چیپس کامل مقابل راگای تهران در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: تقابل با راگا یک بازی ۶ امتیازی بود. در دور رفت نتیجه را به این تیم واگذار کرده بودیم و با یک ارزیابی خوب می‌خواستیم در دور برگشت پیروز شویم. روی یک اشتباه گل خوردیم اما توانستیم در نیمه اول ۲ گل بزنیم و پیروز به رختکن برویم. می‌توانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم اما حواشی باعث شد بازی نیمه کاره بماند.

وی در خصوص حواشی این دیدار عنوان کرد: تا لحظه‌ای که بازی در جریان بود، ۲ بر یک جلو بودیم که داور سوت پایان بازی را پس از خروج راگا از زمین به صدا درآورد. در این خصوص رای نهایی توسط کمیته انضباطی اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل ادامه داد: بازیکن حریف بازی را از خط اوت آغاز و تصور کرد کسی از کادر فنی یا بازیکنی از تیم ما ضربه‌ای به او زده که اینطور نبود و به نظر کشیدگی عضله می‌رسید. این بازیکن هنگام خروج نتوانست خود را کنترل کند و حرف‌هایی زد که داور شنید و به او کارت قرمز داد. مجموعه راگا بعد از این صحنه تصمیم گرفتند که زمین را ترک کنند.

جنگی بیان کرد: من تنها تلاش می‌کردم بازیکنانم را آرام و تیم را مدیریت کنم. قطعا آن زمان حرف‌هایی زده شده و داور هم متوجه شده که کارت قرمز داد. در نتیجه این ماجرا تیم حریف چهار نفره شد و تصمیم گرفت به بازی ادامه ندهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.