کد خبر : 212022
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 14:57
-

دربی اصفهان ؛ ستارگان گیتی برابر سپاهان

دربی اصفهان ؛ ستارگان گیتی برابر سپاهان

و تیم فوتسال سپاهان و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن آبفا به میزبانی طلایی‌پوشان به‌مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، لیگ‌برتر فوتسال در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پس از چند هفته وقفه به‌دلیل پایان نیم‌فصل اول و همچنین اردوی تیم‌ملی فوتسال کشورمان در ایتالیا، با برگزاری بازی‌ها در دو روز نیم‌فصل دوم رقابت‌ها شروع می‌شود. انتظار می‌رود مانند نیم‌فصل نخست، جدال‌ها و هفته‌های جذابی را پیش‌رو داشته باشیم. یکی از این تقابل‌های حساس در اصفهان کلید خواهد خورد؛ دو تیم فوتسال سپاهان و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن آبفا به میزبانی طلایی‌پوشان به‌مصاف هم خواهند رفت.

نخستین دربی فوتسال اصفهان با حضور سپاهان

نکته قابل توجه و مهم اینجاست که از آنجا که تیم فوتسال سپاهان اول فصل بعد از خرید امتیاز تیم اهورای بهبهان هنوز به‌طور کامل شکل نگرفته بود نتوانست در مقابل گیتی‌پسند شرکت کند و با حکم سازمان‌لیگ فوتسال سه بر صفر بازنده اعلام شد. به‌همین علت دیدار فردا نخستین تقابل رسمی سپاهان و گیتی‌پسند در قالب دو تیم فوتسال در سطح اول لیگ‌برتر است و قطعاً با توجه به اشخاص پرآوازه و بزرگ حاضر در بازی فردا جدال جذاب و پرهیجانی را فوتسال‌دوستان شاهد خواهند بود.

تیم فوتسال سپاهان اولین سال حرفه‌ای‌اش در فوتسال آن هم در سطح اول را سپری می‌کند و با دادن سکان هدایت تیم به افضل و باغبان‌باشی و تشکیل یک کادر فنی کاملاً بومی اصفهان به دنبال ثبات در فوتسال است. سپاهانی‌ها نیم‌فصل اول با وجود کمبود بازیکن و مشکلات داوری عملکرد قابل توجهی هم نداشت و بعد از کسب چهار پیروزی فقط یک تساوی به‌دست آورد و در هشت بازی شکست خورد. طلایی‌پوشان نیم‌فصل دوم را از جایگاه دوازدهم جدول آغاز می‌کنند. در پنجره نقل و انتقالاتی، مجتبی حسن‌نژاد، مراد ناظری، فیروز فخری و محمدعلی میرزایی دو دروازه‌بان تیم فوتسال سپاهان از این تیم جدا شدند و محمد نویدبخش دروازه‌بان و ابراهیم حسینی هافبک فصل گذشته کوثر اصفهان به سپاهان پیوستند.

گیتی پرمهره اما متفاوت با سال‌های گذشته

در آن سمت، گیتی‌پسند تیمی کاملاً آشنا برای اهالی فوتسال است و نیاز به معرفی ندارد؛ تیمی که سال‌ها است به‌عنوان یک پای قهرمانی شناخته می‌شود و امسال هم با همین هدف پا به لیگ گذاشته است. تیمی که با ۱۱ پیروزی و تنها با از دست دادن چهار امتیاز از ۱۳ بازی، صدرنشین بلامنازع لیگ در نیم‌فصل نخست بود و با حذف پلی‌آف که بلای‌جانشان در فصول اخیر بوده، امیدشان برای قهرمانی بیش از پیش شده است.

با این تفاسیر گیتی‌پسند در دومین سال سرمربیگری اسطوره خودش محمد کشاورز نتایج بسیار فوق‌العاده‌ای کسب کرد. البته از حق نگذریم این تیم بازیکنان بی‌نظیر و ستاره‌های درجه‌یکی را در اختیار دارد که هرکدام می‌توانند به تنهایی بازی را به‌سود تیمشان پیش ببرند. البته نباید از این نکته غافل شد که همین ستاره‌ها فصل گذشته هم در گیتی‌پسند بودند اما جام به مس رسید. این نشان می‌دهد علاوه‌بر بازیکنان عالی، برنامه‌ریزی باشگاه و توانایی مثال‌زدنی کشاورز کنار زمین تأثیر زیادی در این نتایج داشته است.

احمد عباسی یکی از این ستاره‌هاست که ۲۳ گل به‌ثمر رسانده و تقریباً آقای گلی‌اش در لیگ را برای دومین‌سال متوالی قطعی کرده است. همچنین علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، سپهر محمدی و حتی جوان‌های با انگیزه‌های نظیر مسعود یوسف و مهدی کریمی دیگر بازیکنان فوق‌العاده کشاورز هستند. طبعاً آماری از این دو تیم مقابل هم وجود ندارد و فردا همه‌چیز برای دربی‌های متوالی و چند ساله شروع می‌شود. زور گیتی‌پسند روی کاغذ به‌مراتب بیشتر است ولی به‌هرحال سپاهانی‌ها نیز انگیزه‌های زیادی دارند. اندیشه‌های سرشار از تجربه افضل و باغبان‌باشی در مقابل تفکرات نویی که در ذهن کشاورز وجود دارد به زیبایی این بازی می‌افزاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.